hello december, update:nailpolish!

15:01:00

Witajcie kochani. Wybaczcie, że znowu zniknęłam na parę dni a HELLO DECEMBER nie pojawiał się codziennie, jednak to, jaki wycisk mam w szkole, jest okropne.Postaram się dodać dzisiaj jakiś filmik na YouTube.
Pokażę Wam wszystkie moje lakiery, ponieważ często o to prosicie. Nie układałam lakierów od ulubionych, zdjęcia również wgrały się na chybił trafił:)

KOLORKI OD LEWEJ DO PRAWEJ
Wibo.
Pierwszy lakier to według mnie kawa z mlekiem.lekkie drobinki,bardzo fajny efekt.
 kolorek 205 kolekcja Your Fantasy
Siedem następnych lakierów pochodzi z kolekcji Express growth która jest moją ulubioną kolekcją tej firmy- co widać:) 
kolorki 
 31 
312 
331
154 (przygaszony pomarańcz)
biały(zmył się numerek niestety) 
307 -mój ulubiony
291 -brokatowy
Dwa kolejne są z kolekcji Extreme Nails  
kolorki
229
brak numerku-połyskujący szary.


Dwa ostatnie z tej firmy są ze specjalnej kolekcji i pachną różami.
Numerki niestety się zmyły:( 

Golden Rose
Pierwsze pięć lakierów pochodzi z serii PARIS 
numerki: 
212
222
89
60
Kolejne trzy pochodzą z serii WITH PROTEIN
numerki: 
303
318
257
Lovely:
Pękający 06
Crystal Strenght (moja ulubiona seria) niestety nie ma kolorków:(
Oraz seria której nie polecam: 
Party: również nie posiadają numerków. 


Inglot:
Ultrafiolet 01
968
969/696
839(chyba)

Essence
Multi Dimension: 42 dress to party
Color&go: 
30 You're the one
17 pool party
11 so glamorous
21 fabuless

Avon:
Arabian Glow:teal infusion
ice sheers: luscious lemon

Catrice
490 Iron Mermaiden
050 Moulin Rouge Light
460 In the Bronx

Miss Selene:
207
160
140

H&M
Kolekcja letnia: neon yellow 429
neon pink 453
neon lilac 452
neon orange 427
I ostatni, bez kolekcji: preppy


Jeszcze raz Golden Rose, pojedyncze kolekcje: 
Cermaic:138
care+strong 128
Graffiti 04 

Glam by TESCO 


Pojedyńcze marki: 
Sensique 05144(nie jestem pewna czy to to:)) 
Chritian Dior -beż numerka
Top Flex - Soft Espresso 221
L'oreal Paris 530 
Virtual by Joko 1
Vipera Top Coat Matujący 13

Eveline Cosmetisc
Widać numerki, ale: 527 ,628

Miss Sporty: 
Clubbing Colors 347
Lasting Color up to 7 days:
bez numerka
151
Et voila french manicure 03
Vollare(dobra firma,ja znajduję te lakiery w sklepie "wszystko po.." :)) 
Przekłamany kolor- w rzeczywistości piękny musztardowy odcień:) -Da Vinci 374
Prestige - 405 , 50

Butterfly MAXIMA (również sklepy "wszystko po...":))
85, 1


Bez nazwy: 
Pierwszy bez koloru:( 
11, 17,97, a ostatni ma numerek zdarty

Również bez nazwy, i niestety bez kolorków:( 

Preparat SallyHansen
 Nabłyszczacz/wysuszacz La Femme 
Oliwka La Femme
Żel do skórek Ewa Schmit 
N.Y.C - top coat i base coat (wie ktoś gdzie można je kupić?!)

A tak wyglądają lakiery w swoim mieszkanku.

Jak mieszkają Wasz lakiery? 


Pozdrawiam Was gorąco. 

You Might Also Like

1 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux