muffins!

20:53:00

Cześć kochani!
Korzystając z 'okazji' tego, że jestem chora, mam zamiar nagrać parę filmików, o ile nie będę odstraszać twarzą:)
Dzisiaj pokażę Wam, jak robiłam muffinki na mikołajki-gdyż obiecałam paru kochanym osobom w szkole.

Niestety brak czasu wymógł na mnie pieczenie tzw gotowych babeczek-z paczki.
Wybrałam te z kawałkami czekolady-jak dla mnie są najlepsze.

Prosty przepis, każdemu się uda-obiecuję:) 

Tak wyglądają przygotowane składniki:
Dwa jajka, woda i olej.

Do miski wsypujemy mieszankę,

następnie dodajemy jajka,


oraz po 100 ml oleju i wody.


Wszystko mieszamy na jednolitą masę.


Rozkładamy foremki(jak widzicie, te z paczki nie wystarczyły-zawszę muszę dołożyć parę swoich) 
I wsypujemy do ciasta płatki czekoladowe. Ja dodałam również moją ulubioną posypkę czekoladową przywiezioną z Holandii.
Stanowczo NIE polecam tych foremek z tesco. Trzeba użyć dwóch do jednej babeczki, żeby nie rozlewała się na boki.
Następnie wlewamy ciasto do foremek.



Oraz w moim przypadku- wycieramy blachę:) 
Ja zapomniałam swoich babeczek posypać resztkami płatków czekoladowych, niestety:(
Rozgrzewamy piekarnik do 270 stopni i wkładamy babeczki!

A tak wyglądały tym razem moje gotowe babeczki:) 

I jak? Mówiłam,że proste!Życzę Wam miłego wieczora, a ja uciekam do łóżka:) 








You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.