muffins!

20:53:00

Cześć kochani!
Korzystając z 'okazji' tego, że jestem chora, mam zamiar nagrać parę filmików, o ile nie będę odstraszać twarzą:)
Dzisiaj pokażę Wam, jak robiłam muffinki na mikołajki-gdyż obiecałam paru kochanym osobom w szkole.

Niestety brak czasu wymógł na mnie pieczenie tzw gotowych babeczek-z paczki.
Wybrałam te z kawałkami czekolady-jak dla mnie są najlepsze.

Prosty przepis, każdemu się uda-obiecuję:) 

Tak wyglądają przygotowane składniki:
Dwa jajka, woda i olej.

Do miski wsypujemy mieszankę,

następnie dodajemy jajka,


oraz po 100 ml oleju i wody.


Wszystko mieszamy na jednolitą masę.


Rozkładamy foremki(jak widzicie, te z paczki nie wystarczyły-zawszę muszę dołożyć parę swoich) 
I wsypujemy do ciasta płatki czekoladowe. Ja dodałam również moją ulubioną posypkę czekoladową przywiezioną z Holandii.
Stanowczo NIE polecam tych foremek z tesco. Trzeba użyć dwóch do jednej babeczki, żeby nie rozlewała się na boki.
Następnie wlewamy ciasto do foremek.



Oraz w moim przypadku- wycieramy blachę:) 
Ja zapomniałam swoich babeczek posypać resztkami płatków czekoladowych, niestety:(
Rozgrzewamy piekarnik do 270 stopni i wkładamy babeczki!

A tak wyglądały tym razem moje gotowe babeczki:) 

I jak? Mówiłam,że proste!Życzę Wam miłego wieczora, a ja uciekam do łóżka:) 








You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux