Mikołajki.

17:45:00

Dzień dobry! Na pewno jesteście zaskoczeni, że mnie tutaj widzicie. Na prawdę, blogowanie wciąga.
Dzisiaj mam dla Was zdjęciowy post. Mikołajkowy. Szykuję się do zrobienia zdjęć stroju dnia, jednak jest to trudne w moim pokoju, z oświetleniem jakie posiadam i brakiem czasu.

Dzisiaj Mikołajki, wszystkiego najlepszego Mikołajom!
Pokażę dzisiaj, cóż za wspaniałe prezenty dostałam.Chciałam Wam też pokazać parę zdjęć z mojego życia w szkole, i na pewno to zrobię jak tylko je dostanę.



Cudowna świeczka zapachowa, pachnąca jak dla mnie cynamonem&jabłkiem, albo czymś równie świątecznym (przeklęty katar) 



zakolanówki<3 moje jedno z nowszych uzależnień!
cudowne!




Bluzka  Vero Mody wysukana na przecenie. Zakochałam się w niej, jest urocza. 


powrót do dzieciństwa!:) 
Pewnie teraz się śmiejecie- ręcznik z Harrym Potterem!
Ale wychowałam się na tych książkach,i na filmach. I nie wstydzę się tego,że nadal lubię te książki.
są po prostu MAGICZNE.

sama sobie sprawiłam cielisty top, z new looka przeceniony na 7zł:) 
idealny pod nową bluzkę i nie tylko.

mój nowy jeden z ulubieńców!
obowiązkowo, musiałam dostać kubek. inaczej nie byłabym sobą.
ten jest z Home&You.


A Wy? Dostaliście prezenty, czy Mikołaj stwierdził, że nie zasłużyliście?
Życzę Wam miłego mikołajkowego wieczoru, ja tymczasem pouczę się jeszcze francuskiego i uciekam na tańce:) 

xxx, c. 

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.