małe zakupy +informacja

17:51:00

Witam Was moi drodzy!
Mam dla Was pewną informację. Jako, że nie posiadam aktualnie dobrej jakościowo kamery, vlog HELLO DECEMBER, będę umieszczała w postaci notek, zdjęć tutaj na blogu:) Nakręcę oczywiście pakowanie prezentów, stroje dnia na święta i sylwestra:)
A teraz przechodzę do milszej rzeczy:) Wieczorem wgram na YouTube nowy haul! Jednak zakupy pokażę Wam też tutaj, gdyż jakoś filmiku niestety pozostawia wiele do życzenia:(

Właśnie tak wyglądałyśmy z mamą, po wyjściu z tesco;)


Po męczących zakupach czas na ulubieńców:
coca cole zero i kwaśne żelki!mmm
Zestaw Soraya- 14,99 zł TESCO

Zestaw Dove 19,90zł TESCO
Lakier do włosów(chociaż ja kupiłam do w innym celu) All About Shine 4,90 zł TESCO

Płyn na trądzik AFRONIS - Apteka ok.10 zł
Krem AA na dzień 20+ cera wrażliwa. Rossman ok. 15 zł
Ziaja Activ dezodorant ok 10 zł TESCO




Złote koczyki 8zł TESCO F&F
kolczyki kulki 10 zł TESCO F&F

Bransoletka 15 zł TESCO F&F 

Lakiery (nie mogę znaleść nazwy) 4.90 zł TESCO

Mikołajkowy prezent dla wylosowanej w klasie koleżanki:)
Kosmetyczka 10 zł% H&M
Maseczka cekoladowa 4,90 H&M
Body spray LIME& COCONUT 6,90 H&M
Masło do ciała Tutti Frutti,owoc Lici 14 zł Rossman
A tak wyglądał mój pokój podczas kręcenia Wideo:) 


A teraz uciekam do lekcji, buziaki!




You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.