małe zakupy +informacja

17:51:00

Witam Was moi drodzy!
Mam dla Was pewną informację. Jako, że nie posiadam aktualnie dobrej jakościowo kamery, vlog HELLO DECEMBER, będę umieszczała w postaci notek, zdjęć tutaj na blogu:) Nakręcę oczywiście pakowanie prezentów, stroje dnia na święta i sylwestra:)
A teraz przechodzę do milszej rzeczy:) Wieczorem wgram na YouTube nowy haul! Jednak zakupy pokażę Wam też tutaj, gdyż jakoś filmiku niestety pozostawia wiele do życzenia:(

Właśnie tak wyglądałyśmy z mamą, po wyjściu z tesco;)


Po męczących zakupach czas na ulubieńców:
coca cole zero i kwaśne żelki!mmm
Zestaw Soraya- 14,99 zł TESCO

Zestaw Dove 19,90zł TESCO
Lakier do włosów(chociaż ja kupiłam do w innym celu) All About Shine 4,90 zł TESCO

Płyn na trądzik AFRONIS - Apteka ok.10 zł
Krem AA na dzień 20+ cera wrażliwa. Rossman ok. 15 zł
Ziaja Activ dezodorant ok 10 zł TESCO




Złote koczyki 8zł TESCO F&F
kolczyki kulki 10 zł TESCO F&F

Bransoletka 15 zł TESCO F&F 

Lakiery (nie mogę znaleść nazwy) 4.90 zł TESCO

Mikołajkowy prezent dla wylosowanej w klasie koleżanki:)
Kosmetyczka 10 zł% H&M
Maseczka cekoladowa 4,90 H&M
Body spray LIME& COCONUT 6,90 H&M
Masło do ciała Tutti Frutti,owoc Lici 14 zł Rossman
A tak wyglądał mój pokój podczas kręcenia Wideo:) 


A teraz uciekam do lekcji, buziaki!




You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux