get get down

17:54:00

Dzisiejsza notka napawa mnie optymizmem, i szerokim uśmiechem.:)
Jedna z jej części wsparta jest o ten artykuł
 KLIK
Jeden minus: czas oczekiwania. Dwa lata od obecnej chwili? Zdecydowanie za długo.Jednak mam nadzieję, że wyrobią się z budową tego szybciej. Moja lista marzeń jeśli chodzi o sklepy w trójmieście, zmniejsza się. Poza Topshopem i MAC'iem , chciałabym jeszcze Primark, o tak. Marzenia marzeniami, ale powoli idą ku spełnieniu:) 

Kolejnym tematem który chciałam poruszyć,jest moje lista MUST HAVE
którą będę systematycznie zapełniać/uzupełniać

-dużo, naszyjnik w kolorze starego złota i złota. 
-biżuteria, w kolorach srebra i złota.
(w obu przypadkach mam jasno określone wzory,ciężkie do opisania)
-komin w kolorze musztardowym/ecri 
-ŁADNA kurtka na zimę! 
-opaska(ki) na zimę -alternatywa czapki
*jedną mam!
-rękawiczki z 'otwieranymi' palcami
-koszule
*szyfonowa
*jeansowa
*odcień beżowego
*biała
-legginsy ze skórzanym wstawkami 
-legginsy karmelowe
-dłuższe bluzki (stonowane kolory,bez nadruków)
-buty w panterkę, nie ociekające tandetą 
-szara torebka
-czarna torebka
-amarantowa marynarka
-krótkie jeansowe spodenki z wysokim stanem, jasne jeans
-buty: LITA (jestem w nich zakochana) 

Listę tą, będę skreślać jeśli coś kupię, i dopisywać nowe rzeczy:) 
a jaka jest wasza lista MUST HAVE? 


You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.