get get down

17:54:00

Dzisiejsza notka napawa mnie optymizmem, i szerokim uśmiechem.:)
Jedna z jej części wsparta jest o ten artykuł
 KLIK
Jeden minus: czas oczekiwania. Dwa lata od obecnej chwili? Zdecydowanie za długo.Jednak mam nadzieję, że wyrobią się z budową tego szybciej. Moja lista marzeń jeśli chodzi o sklepy w trójmieście, zmniejsza się. Poza Topshopem i MAC'iem , chciałabym jeszcze Primark, o tak. Marzenia marzeniami, ale powoli idą ku spełnieniu:) 

Kolejnym tematem który chciałam poruszyć,jest moje lista MUST HAVE
którą będę systematycznie zapełniać/uzupełniać

-dużo, naszyjnik w kolorze starego złota i złota. 
-biżuteria, w kolorach srebra i złota.
(w obu przypadkach mam jasno określone wzory,ciężkie do opisania)
-komin w kolorze musztardowym/ecri 
-ŁADNA kurtka na zimę! 
-opaska(ki) na zimę -alternatywa czapki
*jedną mam!
-rękawiczki z 'otwieranymi' palcami
-koszule
*szyfonowa
*jeansowa
*odcień beżowego
*biała
-legginsy ze skórzanym wstawkami 
-legginsy karmelowe
-dłuższe bluzki (stonowane kolory,bez nadruków)
-buty w panterkę, nie ociekające tandetą 
-szara torebka
-czarna torebka
-amarantowa marynarka
-krótkie jeansowe spodenki z wysokim stanem, jasne jeans
-buty: LITA (jestem w nich zakochana) 

Listę tą, będę skreślać jeśli coś kupię, i dopisywać nowe rzeczy:) 
a jaka jest wasza lista MUST HAVE? 


You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux