bonjour!

18:52:00

Coment ca va?
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Francuskie wejście możecie zawdzięczać czwartkowej maturce z tego właśnie języka. Postanowiłam zrobi jednak krótką przerwę, i pokazać Wam moje wczorajsze małe zakupy z Rossmana i H&M

Na pierwszy ogień H&M

 Spódniczka Tuba - w końcu moja!
Niestety, nie trafiłam z rozmiarem, i będę musiała ją zwęzić.
Jednak wolę to, niż kupienie za małej :)






































Pędzelek- 9.90 zł
Fajne, miękkie włosie. 
Użyłam raz, na razie nie jestem  niego zadowolona,
ale zobaczymy jak będzie dalej. 
Cudów nie wymagam. 

Czas na Rossmana!



Puder firmy Manhattan 
odcień 03 beige, z gąbeczką.
Bardzo podoba mi się opakowanie, 
jednak o samym pudrze jeszcze wypowiedzieć się nie mogę.
cena: 19.90


ZIAJA tonik BIO aloesowy 
cena 4.50 - 4.90 (nie pamiętam) 

Moje małe, skromne acz udane zakupy:) 
W następnej notce pokaże Wam bardzo ale to BARDZO TANIE lakiery, które zamówiłam na allegro, i z których jestem zadowolona:) 

xoxo,c.

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.