hello holo & czerń, co z tego powstało?

12:40:00




czarne paznokcie z pewnością widnieją gdzieś na górnej linii ulubionych kolorów do paznokci. dlatego też czerń noszę dość często, a jeszcze częściej z nią kombinuje. czerń w swojej kolekcji mam tylko jedną, gdyż nie widzę sensu posiadania paru sztuk. w tym momencie jest to essie licorice. jednym z moich ulubionych pokończeń to dodatnie do tego koloru czegoś holograficznego. tym razem padło na lakier z essence 03 hello holo, który (o ile dobrze mi się wydaje) był limitowany. ja odkupiłam go na którejś blogowej wyprzedaży. i od razu podbił moje serce. na zdjęciach nie widać jego pełnego uroku, ponieważ tak się świecił, że mój aparat lekko świrował;) jest to srebrny lakier, który świeci się niemiłosiernie- jak to wszystkie lakiery holograficzne.  na zdjęciu mani miało już 4 dni. jak widzicie z essie lekko ścierały się już końcówki, lecz hello holo był nienaruszony. więc trwałość oceniam na spory plus. do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. jednak na jednej dłoni dodałam trzecią, i podobało mi się jeszcze bardziej:) jeśli chodzi zaś o czas wysychania, niestety się nie wypowiem gdyż używam zawsze wysuszacza:) schodzi łatwo, dla pewności użyłam metody z folią i raz dwa nie było po nim śladu. więc w ogólnym rozliczeniu byłam bardzo zadowolona :) 
a Wam się spodobało, czy nie do końca? 

poleciacie jakieś lakiery holograficzne? - wiem na pewno, że color alike ma jakieś w swojej ofercie. coś jeszcze? może być z "wyższej półki" lakierowej :) 
miłego dnia!

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Świetny duet! Żadnego holo ostatnio nie miałam, ale zawsze lubiłam serię Holographic z Eveline :)Tanie i bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się im w takim razie bliżej przyjrzeć:)

      Usuń
  2. podoba mi się takie połączenie :)
    / obserwuję + klikniesz w banner sheinside na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ,że zakupiłaś go , bo na twoich paluszkach prezentuje się rewelacyjnie! ; * Essie są zawsze dobre ; ) Też jakoś nie przepadam za kolorem czarnym na moich paznokciach ,ale ten kolor powala ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "też"? napisałam, że kolor czarny na swoich paznokciach bardzo lubię… ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. wszystko co się świeci jest dla Nas stworzone:>

      Usuń
  5. Color Club Holographic Halo Hues Collection polecam :) Flormar ma także niezły lakier holo- w sumie to brokatowiec, ale bardzo udany pod tym kątem.

    Uwielbiam czerń na paznokciach! pięknie się prezentuje ta pokazana przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Hexx, brokacik Flormar daje efekt niemal holo i świetnie kryje ;) Nr 392 jeśli dobrze pamiętam.
      Lubię takie zdobienia, w którym jeden akcent zmienia całkowicie wygląd całości :)

      Usuń
    2. z flormaru ten ala holo mam, i jest moim ulubieńcem <3
      ale przyjrzę się też tym z coloc club:)

      Hexx: czerń na paznokciach jest dla mnie klasykiem:) dziękuję!

      puszka: ja też, i bardzo często u mnie takie goszczą:)

      Usuń
  6. Fajnie:) a czerń z Essie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo ją lubię, szczególnie za to, że jedna warstwa wystarczy do pełnego krycia:)

      Usuń
  7. Eveline się roi na blogach, gosh podobno ma świetne. Ja mam z CA i są piękne, ale niestety zabarwiają mi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wyszło. Ja nie mam cierpliwości do malowania paznokci. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten duet :)
    No i trwałość godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam bardzo podobne paznokcie na sylwestra, strasznie mi się to podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  11. u siebie nie widzę czerni, ale u Ciebie podoba mi się , zwłaszcza z tym ozdobnikiem na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często tak mam, że u kogoś mi się podoba a jak pomaluje podobnym lakierem bo masakra :) dziękuję!

      Usuń
  12. Tobie tak ładnie wychodzi pomalowanie paznokci. Mi się zawsze brzydko malują ;/ Podoba mi się ten brokatowy. Ja wczoraj zaszalałam i na złoto paznokcie pomalowałam, a już dawno ich nie malowałam. Ale jak w porządne radełko się zaopatrzyłam, ze skórkami porządek zrobiłam, to i ochota na kolor na paznokciach przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nauczę Cię, chociaż moim zdaniem ładnie to to nie jest, do lakieromaniaczek pod tym względem mi daleko:(
      ja ostatnio na pazurach nic nie mam, i chodzę goła- nie licząc odżywek. :(

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux