zakupy po maturalne, czyli kolejne nieplanowane nowości.

22:27:00




w której z niedawno dodanych notech pokazałam Wam nowości. i wspólnie przyznałyśmy, że jest tego sporo. mnóstwo wręcz. jednak poczyniłam kolejne zakupy, tym razem jednak miałam powód! (oczywiście, zawsze jest powód. kochana jamapi się ze mną zgodziła, Wy pewnie też:D ) taka mała nagroda za maturki. 
nie ma tego wiele, chociaż patrząc na tę notkę, i stan szuflad i tak za dużo;) 


 po filmiku katOsu o czyszczeniu pędzli oczywiście musiałam kupić odpowiednie mydło i wypróbować tę metodę. w tesco złapałam promocję na musy garniera a z rabatami z karty zapłaciłam za dwie sztuki niecałe 10zł. 



buty pochodzą ze sklepu kari, który znajduje się na matarnii. i po przecenie kosztowały 39 zł. uważam to za świetną cenę. miałam je dzisiaj i są super wygodne;) czaję się jeszcze w tym sklepie na torebkę, ale to już później...;) 



w tk maxxie skusiłam się na zestaw kremów do rąk. na razie jedynie obwąchałam, i zapachy są obłędne. wzięłam je totalnie w ciemno, bo nigdy o tej firmie nie słyszałam. zobaczymy jak będzie z jakością. trzy wędrują do mamy jako jeden z prezentów na imieniny, trzy zostają u mnie. kto zgadnie które?:D



 każdy kto mnie zna, potwierdzi, że uwielbiam kubki. dissowa, mam racje? mam! jak tylko widzę jakiś uroczy/słodki/zabawny kubek, musi być mój. gdy zobaczyłam te cudeńka to musiałam je wziąć. krzyczały do mnie "mamoooo"no ale musicie powiedzieć, że są urocze. uwielbiam home&you i ich kubki + promocje.

wsuwki też pochodzą ze sklepu kari, i jak widać były przecenione na 4zł. dorwałam też piaska z GR, i od razu maznęłam na dwa paznokcie: na pewno kupie więcej! 


ostatnia rzecz to szminka z h&m. sprawdziłam na otwartej sztuce kolor, i postanowiłam zaryzykować. bardzo ciężko było mi ją zmyć z dłoni, to nieraz może być plusem ale i minusem. konsystencja wydaje się być dość przyzwoita, i jak tylko zejdzie ze mnie stresowy stan skóry = jej olbrzymia suchość, zaczerwienienia, i spierzchnięte usta, wypróbuję i pokażę:) koszt: 19,90.




jak widzicie, nie było tego bardzo dużo, ale zawsze coś. takie "drobiazgi" cieszą mnie osobiście najbardziej.
ja uciekam odpoczywać, a Wam życzę miłego piątkowego wieczoru! 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Zazdroszczę butów, szukam czegoś w tym stylu i żadne jeszcze nie okazały się tymi jedynymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak blisko ma do TK Maxx a tak rzadko do niego zaglądam :) Muszę to zmienić, bo można znaleźć tam dużo fajnych perełek jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno myślałam, by wypróbować musy z Garniera, może uda mi się jutro skoczyć do Tesco ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. buty cudne i cena cudna <3
    bardzo udane zakupy :)
    spinki i kubek też bym pewnie przygarnęła :)

    odpoczywaj i relaksuj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zastanawiałam, dlaczego dawno nie było kubkowych nowości:D
    ale ten jest obłędny:D

    i dlaczego mnie nie dziwi, że te baleriny mają ćwieki?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. drobiazgi zawsze cieszą. no te kremy do rąk mogą być fajne. zaglądam czasem to tk maxx;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zestaw kremów do rąk i szminkę z H&M. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam pierdolca na punkcie kubków! Urocze sztuki muszę kupić, a potem w domu ZAWSZE mam zagwozdkę, gdzie to pomieścić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie, w niedzielę muszę skoczyć do TK Maxx :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam kubki, mam ich w domu tyle, że ledwo co mogę się z nimi pomieścić ;)
    Ja jakoś w TK Maxx'ie nie mogę na nic fajnego trafić. Często niby się słyszy że są fajne kosmetyki ale ile razy tam byłam to niczego nie wypatrzyłam :/
    Jestem ciekawa jak się sprawdzą te kremiki do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kubek/kubeczki? są słodkie :>
    kurcze, ze też ja w TKMaxx nigdy nie natrafię na coś fajnego, wszystko przebrane i porozwalane buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna okazja z tym Garnierem :)
    ładne butki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki się fajnie trafiły, fajna oferta.
    Zaciekawiła mnie ta h&m'owa szminka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle zrobiłaś świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. DZIEWCZYNO BŁAGAM CHODŹ ZE MNA NA ZAKUPY :D i oddaj ten piękny zestaw kremów :<

    OdpowiedzUsuń
  17. ja po maturach jeszcze nic nie kupiłam, a zdecydowanie powinnam się nagrodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zestaw kremów do rąk to prawdziwy cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux