ostatnie zakupy poczynione w marcu&co przyniósł zając;)

07:56:00


dzień dobryyy! jak dobrze napisać wieczorem notkę, a rano kliknąć 'opublikuj' ;)
dzisiaj mam do pokazania ostatnie zakupy poczynione jeszcze w marcu, oraz to, co dostałam na święta. bez wstępnego gadania:




jak już pokazywałam TU, przy okazji notki wyjazdowej, moje zakupy ze stolicy były bardzo skromne. szklanka z zara home; niecałe 20zł i dwa żele antybakteryjne z bath&body works za niecałe 8zł sztuka.




z wyprzedaży u amethyst wybrałam parę lakierów. niestety barry m jest trochę glutowaty, ale jakoś sobie z tym poradzę;) 
od mamy dostałam mini perfumy z zary, bardzo spodobał mi się zapach.





zakupy w superpharm zeszły pod znakiem uzupełnienia braków, nic ciekawego. jedynie maska w promocji wpadła, ale też żadnej w domu nie miałam, więc nie taki duży grzech;) 


w lokaah (sieciówka tanich rzeczy, nie wiem jak dokładnie to opisać;)) skusiłam się na dwa olejki zapachowe, które zawładnęły już moim sercem i nosem. 7,50sztuka. zgarnęłam też podkładkę za 2zł. uwielbiam wszystkie wariacje z "keep calm" a ta klasyczna, która tu występuje jest jedną z moich ulubionych. 


znalazłam też sklep z amerykańskimi/niemieckimi słodyczami. niebo:D przygarnęłam parę rzeczy, ale gdy Wam to pokazuje, wszystko już skonsumowane. polecam poszukanie takich małych sklepików. chociaż ja zaczęłam zdrowe odżywanie, więc takie słodkości poszły w odstawkę;) 



zestaw prezentów świątecznych. dostałam jeszcze bluzę, o taką, którą pokażę w strojach, kiedy zrobi się cieplej;) strasznie cieszę się z książki, długo się zbierałam do jej kupna, dobrze, że tego nie zrobiłam. perfumy z rossmanna pachnie cudownie. i muszę powiedzieć, że te rossmannowskie perfumy są bardzo dobre. to już druga sztuka która mi się spodobała! balsam victoria secret pachnie tak cudownie, że mogłabym siedzieć i go wąchać cały czas. a shimmer body lotion pochodzi z h&m. na jego temat nic nie powiem, bo nie ma pogody aby się nim smarować więc dzielnie czeka. 


przy okazji wizyty oględzin mojego macbooka dostałam gazetę właśnie o tychże urządzeniach, w którą mam zamiar zagłębić się w weekend;) kupiłam również rzecz niezbędną; nowy kabel usb do iphona. przy okazji zaszłam do tkmaxxa i złapałam rzecz, która spowodowała, że zapiszczałam z radości:D jest to physicans formula bronze booster. pierwsze testy już za mną, czekam jedynie aż stan mojej skóry ulegnie poprawie, i będę dalej testować. jak na razie jestem na tak;) 


no i to by było na tyle. nie ma tego wiele, większość wyszła z potrzeby. nie licząc prezentów;) jeden zakup w kwietniu już zrobiony, mianowicie zamówienie z YR, które dotarło wczoraj. zafunduje osobny post, gdyż nie planuje kupowania niczego innego. 

klikam opublikuj i uciekam szykować się do szkoły, a Wam życzę miłego dnia! 
















You Might Also Like

37 komentarze

  1. Bardzo fjane rzeczy udało Ci się upolować, szczególnie w tkmaxxie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam sobie kupic taki 'przewodnik' po macu, bo wydaje mi sie, ze wcale nie uzywam jego mozliwosci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydawało, a jak już pobieżnie przejrzałam go w sklepie to zdobyłam pewność niestety:( no ale mam przewodnik więc pracuję nad tym;)

      Usuń
  3. Wow, ile dobroci :) Kilka rzeczy z chęcią widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile fantastycznych smakołyków ;-)! Jestem ciekawa jak ocenisz książkę Rowling :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie zapowiada się nijak, ale gdy przeczytam tę i parę innych które leżą i czekają, zacznę książkową serię. ale to niestety dopiero po maturze. ;)

      Usuń
  5. j do tkmaxa mam zawsze zadaleko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj też. gdyby nie to, że jechałam z oględzinami macbooka, to bym tam nie pojechała przez X czasu. jakoś nie po drodze nigdy.

      Usuń
  6. Magic Stars - aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jak byłam mała to je uwielbiałam:) Świetne zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek zapachowy toffi? Toż to musi być uczta dla nozdrzy;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier z Essence śliczny:) i ciekawa jestem co powiesz o tej książce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier z essence wygląda zachęcająco :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zabiję Cię za ten sklep za amerykańskimi słodyczami :O oddawaj!
    mmmmm
    fajne nowe tło do zdjęć :D
    i te lakiery ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piśnij mi słowo to Ci kupię i wyślę:*
      a no, tła będą zmienne, bo ostatnio widzi mi się pościel jako tło:D

      Usuń
  11. widzę, że zakupy udane:)
    podkładka mi się podoba a patrząc na te słodycze to aż ślinka cieknie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś niedługo wybiorę się na zakupy, to dostaniesz obiecane gwiazdki:D

      Usuń
  12. Magic Stars *.* Jeszcze nie czytałam "Trafnego wyboru", ale podobno fajna i chętnie bym ją przeczytała. Ta figurka z ludkiem, to tancerz jakiś?:D Ale ekstra ta bluza! Czekam na outfit wiosenny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka jak na razie średnia, oby było lepiej!
      nie wiem czy tancerz, ale świeczka fajnie odbija tego ludzika na ścianie:D

      Usuń
    2. haha z pewnością fajnie to wygląda:D

      Usuń
  13. "trafny wybór" jest na mojej książkowej chcejliście:)
    udane zakupy...a słodycze bym Ci podjadła z chęcia...szkoda, że się nie podzieliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem jakie rozdanie zrobić na blogu haha;))

      Usuń
  14. maltesers pychaa!! i tyle kalorii xD

    OdpowiedzUsuń
  15. jakiej jakości jest bluza z giventhree?
    bawełna czy raczej syntetyczna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobra jakościowo jest, bardziej pod bawełnę chociaż składu nie czytałam;)

      Usuń
  16. a gdzie ten sklep z takimi oto słodyczami się mieści? : )))

    OdpowiedzUsuń
  17. to świetnie, jak wpadne do cioci to na pewno go odwiedze, tęskno mi za magic stars :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux