makijaż no2: codzienny, zwyklaczek.

07:49:00



witam, witam.
parę z Was prosi o więcej makijaży. nie jestem ekspertem, nie mam też zdolności to wykonywania tak ślicznych makijaży jak duże grono tutaj, ale skoro prosicie, stwierdziłam, że raz na jakiś czas i moje zwyklaki mogę pokazać;)
dzisiaj przychodzę ze zwyklaczkiem, który pojawia się u mnie ostatnio w wielu wersjach kolorystycznych.
/przepraszam, za 'pogniecione' rzęsy, były przed przeczesaniem.





kosmetyki których użyłam:
*podkład rimmel wake me up 101 ivory
*korektor w sztyfcie catrice 010 warm beige
* róż essence 10 adorable
*brwi: kredka brązowa no name
*baza pod cienie grashka
*cienie z palety e.l.f
*biała kredka sephora 02 blanc pro
*mgiełka utrwalająca makijaż e.l.f 


dla mnie to idealny makijaż do szkoły, nie zajmuje wiele czasu, ale pozwala zgrywać się ze strojem, zależnie od cienia na powieki. czasem występuje baza+kolor, czasem baza+ 2 kolory. dobrze się czuję w takim makijażu;) nie zlinczujcie mnie za bardzo:D 

kończę swoje wywody, i życzę Wam miłego dnia. 


You Might Also Like

31 komentarze

  1. bardzo mi się podoba :)
    naturalnie, świeżo i dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny makijaż, lubię takie zwyklaczki naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny naturalny make up. zdecydowanie wolę takie od bardzo mocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mocniejsze na jakieś okazję są okej, ale nie wypadałoby mi iść w mocniejszym do szkoły;)

      Usuń
  4. Bardzo delikatny i dziewczęcy makijaż :-)! Ja lepiej wyglądam w ciemniejszych, no ale stara jestem :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! ;) oj tam stara, nie przesadzaj:P ale w ciemnych Ci twarzowo:)

      Usuń
  5. jaki fajny! super delikatny. ja na co dzień nie używam cieni, bo nie umiem się równo umalować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta kreska biała na dole..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie kupiłam sobie białą kredkę.
    chciałabym się nauczyć robić jakikolwiek ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nauczysz się, wystarczy odrobina cierpliwości:)

      Usuń
  8. ja też miałam włosy przetłuszczające się, a odkąd regularnie je olejuje to praktycznie wcale się nie przetłuszczają, nie są obciążone i w dodatku są mega nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) sama często maluję się tak do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobię sobie jutro coś nieco bardziej kolorowego na oczach, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  11. masz przepiękne rzęsy, długaśne i zalotne!:D chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała, bo to nie naturalne, no ale dziękuję:)

      Usuń
  12. wyznanie roku: nie umiem czesać rzęs.

    ...

    (ale Ty masz co rozczesywać *.* )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. high five kochana, ja też nie umiem, uwierz!


      (no dzięki cudowi sztucznych rzęs mam!)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, świeży makijaż! I mega rzęsy : O Są naturalne? ;> /a

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty masz duże oczy;) ja tam widzę, że rzęski są przedłużane:p

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne oczyska ja tez rzęski miałam przedłużane :)
    buźka zapraszam do siebie
    i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny delikatny makijaż- w sam raz na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux