jak mieszkają moje kosmetyki pielęgnacyjne i ich zapasy.

15:09:00



robiąc porządki w szufladzie z kosmetykami, pomyślałam, że przy okazji pokażę jak mieszka część pielęgnacyjna i jakie mam zapasy. bez wstępnych wprowadzeń, bo nie ma o czym mówić, trzeba pokazać;) Wam pozostawiam do oceny, czy dużo czy też nie. osobiście daję sobie bana na kupowanie i biorę się jeszcze bardziej do denkowania. 

kosmetyki trzymam w jednej z trzech szuflad pod łóżkiem. jak widać, najgłębiej po lewej stronie jest miejsce na zdenkowane produkty. po prawej stoi kartonik z kosmetyczkami, kartonikami od paru kosmetyków i parę innych pierdół. karton stoi w przezroczystym pudełku z IKEA. trzy słoiczki kupiłam w holandii. mam tam próbki perfum, patyczki oraz waciki. po lewej w pudełku od glossyboxa mam wszystkie ozdoby do włosów, szczotkę i grzebienie. w pustym miejscu stoją moje zapachy. a jak wygląda reszta; zobaczycie na końcu ;) 

have fun - rossmann / helene d'arcy - rossmann / goden bouqne - h&m / playboy - play it sexy / kenzo jungle elephant woman/ chloe / lolita lempicka / elizabeth arden - green tea / esprit / lady rebel by mango / 4 mgiełki h&m /sprit woman / exotic guava mgiełka h&m / avon mgiełka truskawkowa / flora by gucci / christin aguilera by night / calvin klein shock /











 ZAPASY:


yves rocher mleczko nawilżające z sokiem z agawy / yves rocher mleczko nawilżające opóźniające odrastanie włosków / ziaja waniliowe masło do ciała / neutrogena balsam do ciała z maliną nordycką/ victoria secret such a flirt / lady rebel by mango / yves rocher mleczko do ciała z jeżyną /

fitzherbert & prince figowy żel / bebeauty peeling mango / yves rocher owoc granatu z hiszpanii żel / yves rocher zielona herbata szampon-żel/ yves rocher żel jeżyną /

all about shine lakier do włosów / shimmer body lotion h&m / bebeauty odżywczy krem do rąk / yves rocher dezodorant kwiat bawełny z indii / kula musująca do kąpieli mark&spencer



yves rocher maseczka odświeżająca z wyciągiem ze skórki cytryny / lirene peeling drobnoziarnisty / dermedic mleczko do demakijażu / bebeauty płyn micelarny 



OTWARTE/UŻYWANE:

maść majerankowa / siarkowa moc serum / skwalan z oliwy z oliwek / kings & queen żel pod prysznic / avene łagodny żel / put&rub masło do ciała / alterra chusteczki odświeżające / frotto chusteczki nwilżane / bioavena chusteczki do higieny intymnej / zovirax / rival de loop nawilżające kapsułki / maść nagietkowa / alantan / biosilk jedwab do włosów 


jadwiga - papka do cery trądzikowej / vichy woda termalna / botanical choice plastry na wągry / soraya tonik antybakteryjny / norel maska relaksująca z białą herbatą / płyn micelarny AA wrażliwa natura / 



syoss preparat chroniący przed ciepłem / batiste cherry suchy szampon / garnier pure volume suchy szampon / syoss max hold lakier do włosów / schwarzkopf power lakier do włosów / 

school krem regenerujący popękane pięty / maść apteczna / mentho10 żel miętowa chłodząca / cleanhands żel antybakteryjny / dermalex maść na azs / masło mango TBS /


calypso gąbeczki do twarzy / iseree patyczki / carea płatki kosmetyczne/





















tak właśnie mieszkają moje kosmetyki. osobiście uważam, że mam tego dość dużo. staram się niczego już nie kupować dopóki nie skończy mi się dana rzecz z tej kategorii. 


a jak mieszkają Wasze kosmetyki? i ile ich jest? ;) 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. moje mieszkają podobnie:)
    też wynajmuje im szufladę ale w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kosmetyki mieszkają podobnie. W różnych pudełkach, pudełeczkach. Tak samo zapasy mają swoje osobne pudło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię serdecznie na wiosenne, słodko-czekoladowe rozdanie, organizowane przez:
    www.LifeWithTwoFaces.blogspot.com :) Do wygrania dwa zestawy: kosmetyki Balea i P2. (wiadomość publikowana w celach reklamowych, mająca na celu wypromowanie akcji, w przypadku naruszeniu regulaminu Twojej strony bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego:) u mnie zapasów nie wiele i całe szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się zużywać i nic nie kupować, o ile nie jest potrzebne:)

      Usuń
  5. dlaczego nie trzymasz kosmetyków w łazience? nie ma nic złośliwego, tylko tak się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałaś kiedyś moją łazienkę? nie zmieściłoby się:P

      Usuń
    2. Lol :) ja się śmieje ze powinna być łazienka mokra i sucha tzn mokra to byłby taki tylko prysznic i może toaleta a sucha to byłby taki pokój z kosmetykami :)

      Usuń
    3. dokładnie tak samo uważam:D

      Usuń
  6. Co sądzisz o botanical choice plastrach na wągry? Ostatnio byłam w Hebe i chciałam je kupić, ale się rozmyśliłam ;) Czy to naprawdę działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zużyłam dopiero dwa, ale efekty porównywalne z innymi paskami nie były zbyt wielkie;) dam znać jak skończę paski.

      Usuń
  7. Moje kosmetyki mieszkają trochę tu reochę tam, ale marzy mi się toaletka..

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, sporo tego, ale fajnie mieć i zapasy ;) Podoba mi się ta organizacja, świetne te słoiczki ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, pozdrawiam również:)

      Usuń
  9. Miło spotkać kogoś kto też gromadzi zapasy;P Ciągle się spotykam z tym, że raczej wszyscy kupują na bieżąco ;-) Moje kosmetyki w sumie są i w łazience i w toaletce w sypialni, ale zdecydowanie nie w takim ładzie jak Twoje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądajac wiele notek na blogsferze, mam wrażenie, że mam tego wręcz mało:P

      Usuń
  10. sporo tego;D sama mam masę rzeczy w jednej szafce, którą mam do tego przeznaczoną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś zadowolona z tych płatków kosmetycznych carea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są takie złe jak myślałam. zadowolona jestem, szczególnie, że opłaca się je kupić w biedronce na promocji 3 za 5,55.

      Usuń
  12. Ale masz tego dużo :) Ile zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się zużywać, i nic nowego nie kupuję, bo stanowczo tego za dużo:)

      Usuń
  13. haha, ban na zakupy? oj, nie wierzę! jestem pewna, że już w niedalekiej przyszłości pojawi się jakiś kosmetyczny haul :D Ale życzę Tobie, abyś jednak wytrwała w swoim postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ban, stanowczo! kupuję tylko jeśli dana rzecz mi się skończy, i nie mam jej w zapasie:) ale dzięki bardzo, kciuki mi się przydadzą na pewno.

      Usuń
  14. Wow, duzo ich masz :) chociaz ja nie wiem, czy mam mniej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie masz wszystko zagospodarowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój post zmotywował mnie do ogarnięcia moich kilku szuflad!;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux