małe zakupy kosmetyczne& co przygarnęłam z shinyboxa.

20:30:00



staram się nie kupować niczego co nie jest mi potrzebne, ale z okazji dnia kobiet trochę sama siebie rozpieściłam. prezenty które otrzymałam jak i zakupiłam pokażę w przyszłym tygodniu, jak moje paczki dojdą.
poza tym czaiłam się na kolekcje lakierów bloggerek. lakier oleski będzie mój dzięki uprzejmości jednej z Was. E. dziękuję Ci bardzo! jednak poza lakierami, kupiłam tylko zestaw próbek z clinique, krem oraz płyn do demakijażu który na zdjęcia się nie załapał. przygarnęłam też pół shinyboxa, drugą połowę jak zawsze oddałam mamie. pokażę też dwie rzeczy niezwiązane z kosmetykami. tyle gwoli wstępu, czas na dawkę zdjęć moich grzeszków.



























cena takiego zestawu to 35zł w douglasie.  na pewno ukaże się recenzja po zużyciu. jestem w trakcie, na razie fajerwerków nie ma;)

kolejny słoiczek. pisałam już na jego temat recenzję TUTAJ


brakuje jeszcze jednego lakieru, którego specjalnie tutaj nie zaliczyłam. za to zaliczyłam go dzisiaj na paznokciach i jestem oczarowana, jak dawno nie byłam. już nie długo Wam pokażę;) 






skusiłam się też na promocję dwa za jeden, i tak wpadły do mnie te dwa kolorki. 
kolorek 93 już widziałyście TU.


z shinyboxa przyjęłam dwa kosmetyki do pielęgnacji: 
tonik-mleczko 2w1 & krem pod oczy.
oba produkty do cery suchej, firmy dermedic. 

oraz dwa produkty z kolorówki. 
szminkę rimmel& próbkę kremu BB. 


kolorek bardzo przypadł mi do gustu;) 

w home&you dorwałam słodkie wieszaczki. 
czekają na zawieszenie, i słodko wyglądają:D 

od mamy dostałam gumki z czaszkami z h&m,
które bardzo przypadły mi do gustu. 




jak widzicie nie było tego aż tak wiele, jestem z siebie dumna. 
a jak u Was, dużo zakupów czy minimalistycznie?;)
lecę oglądać xfactor, i patrzeć na mozila&wojewódzkiego, których uwielbiam! i na kazadi oczywiście, bo uważam, że jest prześliczna&sympatyczna. miłego wieczoru:* 





You Might Also Like

29 komentarze

  1. Oooo świetne świetne :) Tez mam tą pomadkę z rimmela, bardzo ciekawy odcień :) Ciekawi mnie ten dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc mnie też, ale musi poczekać na swoją kolej;)

      Usuń
  2. brrrr, koszmarne mam wspomnienia z trzema krokami Clinique :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda:( ja pokładałam w nim wielkie nadzieję, i jak na razie mnie rozczarowuje.

      Usuń
  3. Mnie ten zestaw z clinque zaciekawił ale skoro mówisz że ' dupy nie urywa ' to poczekam na dokładniejszą decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nadal czekam na jakiś strój dnia! Wiem, że nie możesz nagrywać filmów, ale jakąś notkę na blogu może by się dało zrobić? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. E? Chodzi o Twoja E?:D Ale super, że Ci ktoś lakier załatwi. Ja się jaram tym co Kaa. ma, jest prześliczny,a le ten by oleska, też ma w sobie urok.:)
    Bo my lubimy to co lodowate.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją E? a ja mam takową?! :O
      Edytka nasz kochana, tokiohotelomaniaczka mi zakupiła! Kaa ma ten niebieściutki z tego co pamiętam, nie? też jest bardzo ładny!
      jak tam wolisz, ja wolę wszystko co jest hot, if you know what i mean!

      Usuń
  6. Ten niebieski lakier mi się bardzo podoba, ale u mnie w Rossmannie już ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę jutro się rozejrzeć i jak jeszcze będzie to Ci kupię;)

      Usuń
  7. Chętnie przygarnęłabym zestaw Clinique, ale nr 3 i blogerskie lakiery :) Krem Isana mam, używam, ale póki co nie powalił mnie na kolana ;) Wieszaczki i gumki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak na razie nie jestem ze swojego zadowolona, zobaczymy czy coś się zmieni;)

      Usuń
  8. wieszaczki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wieszczaki, gumki- mega! Świetne odcienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się gumki, ale w sumie "brałabym" wszystko :D
    Nie mogę już oglądać hauli, bo miałam oszczędzać noo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj lubie kosmetyki z clinique ;) a reszte takze bym przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  12. te rzeczy z Dermedic, szminka itp są z ShinyBoxa, a nie Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy. Chcialabym ten zestaw z Clinique. Najbardziej zauroczyły mnie wieszaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta maseczka na no z Clinique też była dołączona do zestawu?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. stosowałam 3 kroki clinique tyle że wersje 2, teraz po pewnym czasie od zakończenia wróciłam po lotion (tonik) ale akurat 1 bo moja cera się nieco zmieniła, według mnie te lotiony są godne uwagi:) od razu sięgnełam po 400 ml:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te wieszaczki są rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczniesz kiedyś nagrywac ? Bardzooo tęsknie !

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.