małe zakupy kosmetyczne& co przygarnęłam z shinyboxa.

20:30:00



staram się nie kupować niczego co nie jest mi potrzebne, ale z okazji dnia kobiet trochę sama siebie rozpieściłam. prezenty które otrzymałam jak i zakupiłam pokażę w przyszłym tygodniu, jak moje paczki dojdą.
poza tym czaiłam się na kolekcje lakierów bloggerek. lakier oleski będzie mój dzięki uprzejmości jednej z Was. E. dziękuję Ci bardzo! jednak poza lakierami, kupiłam tylko zestaw próbek z clinique, krem oraz płyn do demakijażu który na zdjęcia się nie załapał. przygarnęłam też pół shinyboxa, drugą połowę jak zawsze oddałam mamie. pokażę też dwie rzeczy niezwiązane z kosmetykami. tyle gwoli wstępu, czas na dawkę zdjęć moich grzeszków.



























cena takiego zestawu to 35zł w douglasie.  na pewno ukaże się recenzja po zużyciu. jestem w trakcie, na razie fajerwerków nie ma;)

kolejny słoiczek. pisałam już na jego temat recenzję TUTAJ


brakuje jeszcze jednego lakieru, którego specjalnie tutaj nie zaliczyłam. za to zaliczyłam go dzisiaj na paznokciach i jestem oczarowana, jak dawno nie byłam. już nie długo Wam pokażę;) 






skusiłam się też na promocję dwa za jeden, i tak wpadły do mnie te dwa kolorki. 
kolorek 93 już widziałyście TU.


z shinyboxa przyjęłam dwa kosmetyki do pielęgnacji: 
tonik-mleczko 2w1 & krem pod oczy.
oba produkty do cery suchej, firmy dermedic. 

oraz dwa produkty z kolorówki. 
szminkę rimmel& próbkę kremu BB. 


kolorek bardzo przypadł mi do gustu;) 

w home&you dorwałam słodkie wieszaczki. 
czekają na zawieszenie, i słodko wyglądają:D 

od mamy dostałam gumki z czaszkami z h&m,
które bardzo przypadły mi do gustu. 




jak widzicie nie było tego aż tak wiele, jestem z siebie dumna. 
a jak u Was, dużo zakupów czy minimalistycznie?;)
lecę oglądać xfactor, i patrzeć na mozila&wojewódzkiego, których uwielbiam! i na kazadi oczywiście, bo uważam, że jest prześliczna&sympatyczna. miłego wieczoru:* 





You Might Also Like

29 komentarze

  1. Oooo świetne świetne :) Tez mam tą pomadkę z rimmela, bardzo ciekawy odcień :) Ciekawi mnie ten dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc mnie też, ale musi poczekać na swoją kolej;)

      Usuń
  2. brrrr, koszmarne mam wspomnienia z trzema krokami Clinique :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda:( ja pokładałam w nim wielkie nadzieję, i jak na razie mnie rozczarowuje.

      Usuń
  3. Mnie ten zestaw z clinque zaciekawił ale skoro mówisz że ' dupy nie urywa ' to poczekam na dokładniejszą decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokładam nadzieję na wielkie objawienie:D

      Usuń
  4. A ja nadal czekam na jakiś strój dnia! Wiem, że nie możesz nagrywać filmów, ale jakąś notkę na blogu może by się dało zrobić? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szykuję się na takie posty;)
      buziaki przesyłam.

      Usuń
  5. E? Chodzi o Twoja E?:D Ale super, że Ci ktoś lakier załatwi. Ja się jaram tym co Kaa. ma, jest prześliczny,a le ten by oleska, też ma w sobie urok.:)
    Bo my lubimy to co lodowate.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją E? a ja mam takową?! :O
      Edytka nasz kochana, tokiohotelomaniaczka mi zakupiła! Kaa ma ten niebieściutki z tego co pamiętam, nie? też jest bardzo ładny!
      jak tam wolisz, ja wolę wszystko co jest hot, if you know what i mean!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ciekawe jak się na włosach będą trzymać;)

      Usuń
  7. Ten niebieski lakier mi się bardzo podoba, ale u mnie w Rossmannie już ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę jutro się rozejrzeć i jak jeszcze będzie to Ci kupię;)

      Usuń
  8. Chętnie przygarnęłabym zestaw Clinique, ale nr 3 i blogerskie lakiery :) Krem Isana mam, używam, ale póki co nie powalił mnie na kolana ;) Wieszaczki i gumki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak na razie nie jestem ze swojego zadowolona, zobaczymy czy coś się zmieni;)

      Usuń
  9. wieszaczki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wieszczaki, gumki- mega! Świetne odcienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się gumki, ale w sumie "brałabym" wszystko :D
    Nie mogę już oglądać hauli, bo miałam oszczędzać noo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety za dużo pooglądałam i o:D

      Usuń
  12. oj lubie kosmetyki z clinique ;) a reszte takze bym przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te rzeczy z Dermedic, szminka itp są z ShinyBoxa, a nie Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy. Chcialabym ten zestaw z Clinique. Najbardziej zauroczyły mnie wieszaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta maseczka na no z Clinique też była dołączona do zestawu?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. stosowałam 3 kroki clinique tyle że wersje 2, teraz po pewnym czasie od zakończenia wróciłam po lotion (tonik) ale akurat 1 bo moja cera się nieco zmieniła, według mnie te lotiony są godne uwagi:) od razu sięgnełam po 400 ml:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wieszaczki są rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczniesz kiedyś nagrywac ? Bardzooo tęsknie !

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux