środa, 30 stycznia 2013

sunshine nails: safari & bell w otoczeniu serduszek.




pokażę Wam dzisiaj mani, które nosiłam ponad 4 dni, z zadziwiającym efektem: bez odpadnięcia ani jednego serduszka ani bez startych końcówek.



safari to bardzo ładny, koralowy kolorek, który niestety nie posiada numerka.
kupiłam go jeszcze w wakacje, na helu. niestety nigdzie w trójmieście nie mogę znaleźć tych lakierów. może któraś z Was wie gdzie je kupić? 
bell natomiast to numerek 319, który dostałam w prezencie świątecznym. 
mimo, że nie lubię fioletów, ani drobinek- a on łączy te dwie cechy, to bardzo spodobał mi się efekt na paznokciach. 

safari
+ładny kolor
+cena
+trwałość
-dostępność
-cienki pędzelek utrudniający rozprowadzanie lakieru
-często robi smugi
-niezbyt przyjemna konsystencja
bell
+kolor
+konsystencja
+dość szeroki pędzelek
+łatwość nakładania
+trwały

nie mogę powiedzieć nic o wysychaniu, ponieważ użyłam na mani essie good to go.

jak się piszecie na takie ozdoby, jak serduszka które tu widnieją?

buziaki, miłego dnia.

13 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek tego safari. Ja mam szary ale strasznie go nie lubię bo bardzo długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo dużo lakierów z safai i na prawdę je lubię , ładne kolorki, kosztują grosze a bardzo fajnie się je nosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te serducha...szkoda, ze nie są bardziej płaskie...bo ja bym się ciągle stresowała, ze mi poodpadają lub że o coś zahaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te lakiery z safari można kupić w każdym chińczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery z Bell :) a kolory super :D i pomysł z serduszkami świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory lakierów. Ja serduszka dałabym tylko na paznokcie z lakierem Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie to wygląda, a serduszka dodaja urroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo slodko i dziewczeco, jestem w szoku ze tak dlugo sie trzymaly te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagadam rano.;) Mogłabyś mi zrobić takie mani. W ogóle moje paznokcie są w takim opłakanym stanie, muszę się nimi zająć.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...