nowości rossmann.

08:23:00




kolejne nowości, tym razem z rossmanna. tym razem trochę chciejstw spowodowanych promocjami, trochę rzeczy które są po raz kolejny w moim posiadaniu, i które zwyczajnie lubię. nie poszalałam, tylko jedna rzecz z kolorówki. oczywiście mowa o podkładzie. promocja -40% robi swoje. wzięłam ulubiony rimmel wake me up. chciałam jeszcze match perfection w słoiczku, ale niestety nie było mojego odcienia:(
pokażę jeszcze dwie rzeczy z tesco. książkę dorwałam na wyprzedaży. co prawda wersja podróżna, ale mi to nie przeszkadza. drugą rzeczą jest pudełko śniadaniowe z trzema przegródkami, bardzo praktyczne na śniadania do szkoły/pracy.
jeszcze tylko promocje w hebe na kolorówkę, i znowu będę miała bana na kupowanie. o ile i wyjdzie. potrzebna mi nowa puszka do oszczędzania. ale jakoś żadnej ładnej nie mogę znaleźć.

kolejne opakowanie, jestem z nich zadowolona.

isana w promocji 3zł, chciałam żurawinę i białą herbatę ale nie było.
no i dorwałam w końcu spearmint shower, pachnie cudownie! 


w promocji za niecałe 6zł wrzuciłam na zapas colgate. 
lubię ich pasty. 


po raz kolejny zakupiłam gąbeczki. używam ich codziennie.
do zmywania żelu/pianki myjącej. 
parę razy w tygodniu do zmywania peelingów i maseczek. 


no i rimmel wake me up, 100 ivory.








ja uciekam do książek, a Wam życzę miłego dnia!





You Might Also Like

11 komentarze

  1. Fajne zakupy - zainteresowałaś mnie gąbeczkami Calypso :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy!
    Jak się sprawują gąbeczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z nich bardzo zadowolona, znacznie ułatwiają codzienną pielęgnacje:)

      Usuń
  3. wow, uwielbiam Original Source, ale do miętowego bym się chyba nie przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, ale powąchałam i przepadłam, totalnie miętowa guma do żucia: pyszności;)

      Usuń
  4. te pudełeczka z przegródkami są super, też wczoraj kupiłam dla męża do pracy;p ale drogie diablestwo 25 zł za kawałek plastiku:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt akurat! ale to najbardziej praktyczne pudełko jakie znalazłam. szczególnie, jak się jest na diecie: w jednej przegródce jabłko, w drugiej marchewki a w większej waza z twarożkiem. warte swojej ceny według mnie:P

      Usuń
  5. Zadowolona jesteś z tego podkładu?

    No to Ci tu jeszcze odpisałam :)
    http://xlittlexsunshine.blogspot.com/2013/01/isana-med-krem-do-twarzy-z-mocznikiem.html?showComment=1359478869759#c1203945839919263281

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam Rimmel w słoiczku ale nie było mojego odcienia ;/. CO do Wake me up to średnio z niego byłam zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na największą blogową wyprzedaż :)
    http://candy-make-up.blogspot.com/2013/02/ogromna-wyprzedaz-blogowa-buty-torebki.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux