ROZWIĄZANIE KONKURSU!

18:42:00



witam Was ciepło, dzień przed wigilią. nie składam jeszcze życzeń, zrobię to z rana:)

dzisiaj mam dla Was  rozwiązanie konkursu. dziękuję za zgłoszenia. każda odpowiedź z osobna była bardzo ładna, i wszystkie razem wywołały u mnie ogromny uśmiech!
a jak wyglądają MOJE wymarzone święta? cóż, idealne święta mam co roku; przynajmniej ja tak uważam. jednak jeśli już mówić o wymarzonych, odpłynę w strefę marzeń. chciałabym spędzić takie święta nie tylko z rodzinom, ale i przyjaciółmi. dzielić się opłatkiem z tymi wszystkimi którzy tyle wnoszą do mojego życia. chciałabym móc powiedzieć, że jestem w stuprocentach szczęśliwa. zajadać się pysznymi potrawami, szczególnie babcinymi pierogami! jak dziecko czekać z utęsknieniem na chwilę rozdawania prezentów, aby zobaczyć na ustach uśmiech bliskich mi osób. śnieg za oknem, cicho grające kolędy i szum rozmów.

ale przechodzę do konkretów.

najbardziej przypadła mi do gustu odpowiedź Ani (klik klik) która wygrywa pierwszą nagrodę:)


drugą nagrodę otrzymuję również Anka, wygrywając zestaw numer 2.

trzecia nagroda leci do amorka, który wygrywa zestaw numer 3.

GRATULUJĘ DZIEWCZYNY, i proszę o kontakt na email: clau.gorska@gmail.com

buziaki, muah!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. :))))))))))))))))))))))))
    już klepię maila! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eiiinoo nagraj coś ! Plosse ; ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym Cię prosić o pomoc? Jest to niewielka sprawa. Nic cię to nie kosztuje, a tylko mi pomożesz.
    Możesz polecić mój kanał na którym nagrywam vlogi, tagi itp?
    Jest to dla mnie bardzo, bardzo ważne i proszę żebyś się zgodziła. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    PS. świetne zdjęcie
    LINK DO KANAŁU: http://www.youtube.com/klaravlog
    Za każdy komentarz i subskrybcje dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będziesz ponownie na youtubie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałaś już może "Miasteczko Salem"?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczuszka doszła, kosmetyki są meeega, jestem bardzo mile zaskoczona! Dziękuję, buuuuzia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Whats up! I'm about to start my own website and was wondering if you know where the best place to purchase a website url is? I'm nоt even
    ѕuге іf that's what its known as? (I'm neω to this) I'm referring to "http://www.blogger.com/comment.g?blogID=2715411945769769896&postID=2025774850663768722". How do I go about acquiring one of these for the website I'm builԁіng?
    Cheегѕ

    httр://sprouteг.сom/і80еquipment
    My homepage : http://sprouter.com/i80equipment

    OdpowiedzUsuń
  8. Whеn I оriginаllу cοmmented І
    сlіcked the "Notify me when new comments are added" checκbox
    and now each tіme a сomment iѕ аԁԁed Ι get thгеe
    e-maіlѕ with the ѕamе comment.
    Іѕ thеrе any way you can remоve ρeοple frоm thаt sеrvice?
    Thankѕ а lot!

    httр://subeiwkn.multiply.com/journаl/item/73/Shopріng_foгqualitу_useԁ_buсket_trucks_for_ѕale
    Look at my web blog ; boom truck

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie dodajesz filmików na yt.?
    http://truskafkaa85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux