primarkowy zawrót głowy.

17:33:00



Dzieeeeeeeeeeeeń Dobry!
Powróciłam z wycieczki naładowana pozytywną energią, chociaż wszystko mnie boli i nie mam siły się ruszać. w moim pokoju panuje istny rozgardiasz, nie widać połowy podłogi, ale walizkę już rozpakowałam-sukces.
ale koniec narzekania, mam dzisiaj post, który zapewne Wam się spodoba:D Krzyczeliście na mnie w wiadomościach prywatnych, że chcecie haule, to proszę bardzo. na dodatek, ten jest z Primarku, czyli podsumowując: to co tygryski lubią najbardziej:D

















Jaram się wszystkim jak paczka zapałek, cuda!

Opisywać wszystkiego nie będę dokładniej, gdyż wszystko widać, a i tak nagrałam osobny filmik z tymi rzeczami który zacznę wieczorem ładować- więc spodziewajcie się editu notki z linkiem:)
Uciekam doprowadzić otoczenie i siebie do porządku, miłego piątku!
little sunshine.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super spodenki i chustka/opaska ;))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zakupy, nie ma rzeczy,która by mi się tutaj nie podobała (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy:D
    Zazdroszczę wszystkiego, oprócz lakieru, bo mam taki sam:D
    W szczególności chusty, podobną szukam od x czasu i nic:(
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux