meet me: majówka, kato time!

13:32:00


Hej kochane:*
Wybaczcie,że dopiero teraz dodaję post, ale wcześniej nie miałam takiej możliwości. Mam też nadzieję, że w majówkę nie siedzieliście w domku tylko korzystaliście ze słońca:D Bo nie wiem jak u Was, ale ja na Śląsku mam piękną pogodę.
Tak, jak widać w tytule: Kato time, czyli mówiąc po polsku Katowice :D No może nie dokładnie, bo mieszkam nieco obok, ale nie rozdrabniajmy się.:D
Mam dla Was trochę zdjęć, chociaż niezbyt dużo, miałam ambitny zamiar robienia masy zdjęć-nie wyszło.
Ale mam dla Was co-nieco z lotu, samojebek w lustrach, mojego ryjca, i otoczenia. Czyli moja odskocznia od 3city. Meet me better, welcome to my world. Enjoy!:D












nie ma to jak pachnieć męskimi perfumami<3

dlatego mam swój ulubiony: pume create <3






To by było na tyle, lecę pichcić murzynka, i do usłyszenia:)
A Wy, jak spędziliście majówkę?


You Might Also Like

3 komentarze

  1. http://allegro.pl/blogerski-gorset-stanik-czarny-cwieki-diy-90-c-hit-i2331721331.html

    Wiem , że podobnego szukałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia widać, że podróż się udała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu tak długo nie dodajesz filmików?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux