konkurs u:bottle of happiness!

20:42:00


Cześć kochane.
Dzisiaj notka informacyjna, jutro wrzucę coś innego:)

Bowiem u bottle of happiness mamy konkurs:
klik! - tutaj klikamy i wchodzimy na konkursową notkę:)
Sama biorę udział, ale stwierdziłam, że fajnie byłoby Was poinformować i tak, zgarnąć za to parę punktów:D
a oto cudowne nagrody:



Powodzenia!




Przy okazji, muszę Wam odpowiedzieć na pytanie które często mi zadajecie: kolejny filmik pojawi się za tydzień, gdyż wyjeżdżam na majówkę. mam nadzieję, że to zrozumiecie. Pocieszę Was (o ile to możliwe) moim zdjęciem, uśmiechem do jutra i obiecaniem,że jutro dostaniecie notkę! Buziaki:*


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jak ty jesteś śliczn a:) Pozdrawiam i czekam na notę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie ta notka? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. cool pics, nice! wanna follow each other^^

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux