Charmsowelove! #1

20:52:00

Podczas gdy czekam na występ Kuby Werela aka Jacoba (za którego zajęciami już tęsknie:(), wrzucę szybko prezent jaki dostałam dzisiaj od mojej mamy.Mówiłam już, że jest najlepszą mamą na świecie?



Śliczny woreczek APARTU, a w nim rzecz w której absolutnie się zakochałam<3




Czyż nie jest cudna ta zawieszka?<3
+była przeceniona o 25 zł:) 
Idealnie pasuje do mojej osoby, z wielu względów...
I właśnie tak zaczęłam swoją zbieraninę charmsów.
Jak można się pewnie domyślić, każda przywieszka będzie idealnie do mnie pasować,i znaczyć coś dla mnie:)

Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten chwalący się post.Jednak strasznie się jaram tym prezentem, a z kim miałabym się podzielić jak nie z Wami?!:)
A Wy?Macie charmsy?Lubicie?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie jestem przekonana do Charmsów ze względu na cenę, ale nie pogardziłabym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niestety ceny mają wysokie:( z pewnością zmniejszy to częstotliwość pojawiania się nowych przywieszek, i to znacznie:D

      Usuń
  2. Nie mam xd Ale jak tak patrzę na cb tz na twój gift xd to chyba zacznę zbierać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za charmsami! Ale zawieszka naprawdę słodka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co wiem lubisz krzyże :P :

    http://allegro.pl/naszyjnik-krzyz-cross-galaxy-space-star-krzyze-i2294104953.html

    i :

    http://allegro.pl/bransoletka-krzyz-cross-galaxy-space-star-krzyze-i2294104897.html


    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne! O tym naszyjniku mówiłyśmy z julką na filmiku. Jednak cena na allegro jest taka sama jak w Cubusie=nieopłacalna:(
      ale dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. nie mam ale planuje kupić :)
    btw. jak byś mogła zajrzyj do mnie dopiero zaczynam bloggowanie ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzisiaj widziałam kolejne dwie zawieszki które mi się podobały:D
      lecę zobaczyć:)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux