welcome back - dużo zdjęć:)

21:54:00

Witajcie kochane.
Przepraszam bardzo, że nie było mnie tak długo, jednak wynikało to z przyczyn niezależnych ode mnie.
Na YouTube postaram się dodać coś jutro/w niedziele, jednak mój internet jak i komputer buntują się. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Na szczęście, otwiera mi się już blog więc ruszamy ponownie z blogowaniem:)
 Dzisiaj post 2in1 :) Często pytacie mnie jakie kosmetyki pielęgnacyjne trzymam w pokoju w swojej "toaletce" (cóż, toaletką tego raczej nazwać nie można, ewentualnie półeczką z kosmetykami:() Więc dzisiaj Wam to pokażę. Oraz- również na Waszą prośbę dodam kilka zdjęć z mojego życia. Często dostaje pytania"jak wygląda Twoje życie?!" Normalnie-jak Wasze:)




Ta-dam! 


Najpierw widok ogólny oraz zbliżenie na pudełko-kupione wieki temu w FLO.


Waciki trzymam w uroczym słoiczku.
Jeden z trzech jakie kupiłam w komplecie za bodajże 2euro w Holandii,
w jednym z moich ulubionych sklepów - zeeman

Mój ulubiony jak na razie krem do rąk- dobrze Wam znany.


Dwa pudry z firmy KOBO, które nie mieszczą się w mojej 'półeczce' z kosmetykami. 

Wszystkim znana Bioderma- ja posiadam wersję z pompką *uwielbiam* -ceny nie pamiętam:(

Krem do twarzy z Alterry, którego obecnie używam i jest rewelacyjny! -10 zł

I jeszcze widok z góry:) 

Krem BB z garniera- dostałam od koleżanki, ale obawiam się, że to nie mój kolor.
Jeszcze nie testowałam. ok. 20 zł, ale wiem,że mają teraz promocję w Rossmanie.

Maść na moje AZS przywieziona z Holandii, będę musiała poprosić o dostawę:) 

Tonik z Ziaji. Prawe opakowanie już-już na wykończeniu, 
lewe zakupione na zaś, na promocji. ok 5zł. 

Krem do stóp i paznokci, be beauty z Biedronki - ok 5zł.(nie jestem pewna:)) 



Jedyny kolorowy kosmetyk który tam trzymam ze względu na rozmiar- paletka Sleek. 


Odżywka, Rossman, nie pamiętam ceny:( 

Afronis, płyn na wypryski, idealnie radzi sobie z moim uczuleniem na ramionach,
jeśli ktoś ma podobny problem-polecam.
ok 8-12 zł (ach ta pamięć) 

Uwielbiany przeze mnie balsan kupiony w Holandii, używany oszczędnie.Ten zapach!
2,50 euro. 

Krem do rąk, kupiony w promocji w SuperPharm za 6zł!Czeka na swoją kolej.

Końcówka Alterry nawilżającej. - 10zł. 

Kolejne opakowanie Alterry z aloesem(krem do twarzy) kupiony w promocji- 7zł.

Masło do ciała kupione w TkMaxxie, czeka w kolejce.Niestety pobrudziłam opakowanie, stawiając na nie inne.
ceny nie pamiętam, ale było to w promocji ok 10 zł.
Maść mentolowa na moje AZS, z Holandii.

Woda termalna - dostałam w prezencie.

Mini balsam z jakiegoś zestawu gwiazdkowego, często zabieram go do szkoły.

Krem do twarzy- muszę go dokończyć, a mam połowę. Jednak nie działa zbyt dobrze.

Norel maska relaksująca z białej herbaty- uwielbiam!


Balsam na rozstępy,działa idealnie na wszelkie blizny spowodowane moim AZS.

Nie widać jeszcze 
dezodorantu,końcówki kremu z AA i lakieru do włosów, 
lecz te produkty stoją w innym miejscu:) 



A teraz kilka zdjęć z mojej codzienności:) 



coffee heaven z moją piękną!*kisskiss* wiem,że czytasz


zeszłotygodniowy "melange" ja króliczek!


mam nadzieję, że filo się nie obrazi za zdjęcie. 
ja artystka rysuję wąsy! me gusta



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Dajcie znać czy chcecie wiecej takich:) 
Buziaki.




You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.