my nails, good to have you back!

12:51:00

Cześć kochane, witam Was w to wczesne niedzielne popołudnie. Od rana buszuję sobie po internecie,popijając kakao i zajadając się galaretką z truskawkami, yummi. Znalazłam tyle cudownych rzeczy które chciałabym kupić, że mogłabym zrobić"wish list" na gwiazdę, urodziny i inne święta na najbliższe 3 lata:)  Zamówiłam sobie też "parę" rzeczy na ebay, i teraz pozostaje mi się uzbroić w cierpliwość, aż do mnie dojdą.
No ale, głównym tematem postu miały by moje paznokcie. Jak pokazywałam Wam tutaj: http://dancemakemesmile.blogspot.com/2012/02/hel-for-nails.html (swoją drogą, zjadłam P w tytule, nieładnie)
miałam zamiar odbudować moje paznokcie, i zrezygnować z akryli...Jednak po miesiącu, z opuszczoną głową potulnie powróciłam do mamy, błagając ją  aby nałożyła mi akryl. I czuję się znowu cudownie, mając długie paznokcie! Z góry przepraszam za skórki-nadgorliwość:(






Znacie jakiś wysuszacz godny polecenia?;) 




Teraz tylko pozostaje mi uważać żeby ich nie złamać*trzymajcie kciuki* 

Miłej niedzieli misiaki!

PS. dzisiaj pojawi się update kolekcji lakierów:) 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux