Welcome back!

10:52:00

Dzień dobry wszystkim!
Powrót na YouTube część 2. Chciałam Was na prawdę serdecznie przeprosić za to, iż zniknęłam na tak długi okres czasu. Jak mawia Grubson - Naprawimy to! Obiecuje, że nie zniknę Wam już z monitorów. Wybaczycie?

Mam nadzieje, że wakacje minęły Wam w milej i fajnej atmosferze. Jak je spędziliście? Bardziej aktywnie, czy jednak wolicie opcje wylegiwania się na kanapie? Powiem Wam, iż ja osobiście miałam dość zrównoważone wakacje jeśli chodzi o ruch. Warsztaty taneczne i bieganie po sklepach wyrównało mi wylegiwanie się na kanapie i leniwe spotkania z przyjaciółmi.

Aktualnie przebywam w Holandii co jest dla mnie jednoznaczne z totalnym opróżnieniem mega cudownego portfela. Nie wiem jak zabiorę się z powrotem, dobrze, że jadę samochodem - inaczej mogłabym mieć kłopot z bagażem.

Kończąc ta notkę o niczym (swoja droga,nie lubię takich notek...ech) podaje link do nowego filmiku, radujcie się wszyscy!




xoxo,clau

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux