Welcome back!

10:52:00

Dzień dobry wszystkim!
Powrót na YouTube część 2. Chciałam Was na prawdę serdecznie przeprosić za to, iż zniknęłam na tak długi okres czasu. Jak mawia Grubson - Naprawimy to! Obiecuje, że nie zniknę Wam już z monitorów. Wybaczycie?

Mam nadzieje, że wakacje minęły Wam w milej i fajnej atmosferze. Jak je spędziliście? Bardziej aktywnie, czy jednak wolicie opcje wylegiwania się na kanapie? Powiem Wam, iż ja osobiście miałam dość zrównoważone wakacje jeśli chodzi o ruch. Warsztaty taneczne i bieganie po sklepach wyrównało mi wylegiwanie się na kanapie i leniwe spotkania z przyjaciółmi.

Aktualnie przebywam w Holandii co jest dla mnie jednoznaczne z totalnym opróżnieniem mega cudownego portfela. Nie wiem jak zabiorę się z powrotem, dobrze, że jadę samochodem - inaczej mogłabym mieć kłopot z bagażem.

Kończąc ta notkę o niczym (swoja droga,nie lubię takich notek...ech) podaje link do nowego filmiku, radujcie się wszyscy!




xoxo,clau

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.