lato na paznokciach vol.1

13:57:00


Lato powoli zaczyna wkradać się do pogody, pomyślałam więc, że warto wprowadzić na blogu serię paznokciową której propozycje- według mnie idealnie sprawdzą się właśnie w lato. 
Osobiście nie dzielę kolorów sezonami. Każdy kolor można u mnie zobaczyć w każdym występującym sezonie w zależności od humoru. Jednak skłamałabym mówiąc, że nie posiadam zestawień czy kolorów które w danych sezonach noszę po prostu częściej. 
Serię zaczniemy od jednego z moich ulubionych odcieni niebieskiego. Oczywiście, nie byłabym sobą gdybym nie dodała jakiegoś topcotu. Dzisiaj wystąpi on jako akcent.
Ciekawi co mi z tego wyszło? ;) 







Jako bazowego lakieru użyłam turkusowo-morskiego odcienia z firmy flormar o kolorze 429. Jest to lakier kremowy i bardzo dobrze kryjący. Jedna warstwa wystarcza do krycia jednak ja pokusiłam się na drugą i to właśnie widać na zdjęciach. Różnica jest minimalna, jednak mi osobiście bardziej podobają się dwie warstwy. Ale na pewno będzie to idealny lakier na szybkie malowanie przed wyjściem:D Nakłada się bezproblemowo mimo dość cienkiego pędzelka jakie posiadają te lakiery. Osobiście nie jestem ich wielką fanką, chociaż podoba mi się fakt iż są długie. Mimo tego wolałabym żeby były nieco grubsze. Nie tworzą się żadne smugi czy bąbelki. Jako akcent dodałam top z firmy essence. Osobiście 99% ulubionych topów mam właśnie z firmy essence. Tym razem użyłam tego o nazwie 16 cool breeze. Jest to lakier składających się z holograficznych sześciokątów. Mienią się one na turkus, blady róż i turkus. Sześciokątów jest sporo, i do efektu jaki widnieje na zdjęciach wystarczyła jedna warstwa. Nie wypowiem się co do wysychania, gdyż użyłam topu essie GTG. Mani utrzymywało się bez jakichkolwiek odprysków cztery dni. Uważam to za całkiem dobry wynik. 

Ja osobiście bardzo lubię to połączenie i na pewno jeszcze nie raz wyląduje ono na moich paznokciach. A czy Wam się spodobała? ;) 


*Zdjęcia zostały zrobione jakiś czas temu, przy krótszych paznokciach. Jeśli następna kotka będzie bardziej aktualna, nie zdziwcie się różnicą długości :) 






You Might Also Like

10 komentarze

  1. Piękny kolor, jak woda na jakiejś egzotycznej wyspie. Bardzo letni i wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lato.. taki ołszyn :D kurde, a ja do pracy nie mogę kolorowych lakierów, wkurza mnie to ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo letni, podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier z Flormaru i nie jestem z niego zadowolona :( choć kolor jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, w sumie to nawet lubię lakiery z Flormaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak przystało na faceta nie znam się lakierach do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. za kazdym razem jestem zadowolona z lakierow marki flormar ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.