mały update i życzenia.

16:37:00




wiem, trochę mnie nie było, jednak okres świąteczny postanowiłam spędzić z dala od sieci:) później nastały moje urodziny i też jakoś zleciało:) ale niedługo wszystko wróci do normy, wracam 3 stycznia z pełną energią i sporymi planami.  mam jednak nadzieję, że święta spędziliście z rodziną, bardzo miło. 
jednak nie o tym chciałam! 

przybyłam dzisiaj aby życzyć Wam cudownego sylwestra, aby wejście w nowy rok było tak dobre jak przyszły rok! : ) mam nadzieję, że przyniesie Wam on dużo dobrych chwil, jak najmniej zmartwień i spełnienia marzeń! :* oby rok 2014 był o niebo lepszy niż 2013 :* 




i do napisania w nowym roku:) 


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Udanej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu odpoczynek od sieci to bardzo dobra rzecz :))) Sama dalej przechodzę przez ten etap i o dziwo jest mi bardzo dobrze, choć tęsknię za pisaniem ;)

    Udanego Nowego Roku :* i spełnienia marzeń!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i jeszcze więcej inspiracji oraz wolnego czasu na blogowanie :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego w Nowym Roku! dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oby 14 byla dla Ciebie lepsza niz 13, spelniaj plany i marzenia!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux