małe wygrane i prezenty.

18:27:00



mało mnie tu strasznie, ale praca pochłania mnie całkowicie, i będzie tak jeszcze przez najbliższy tydzień. później najprawdopodobniej też nieco zniknę, chociaż notki będą się pojawiać częściej. wracając jednak do tematu notki, w ostatnim poście pokazywałam Wam nowości z biedronki, tym razem mam nowości, które wygrałam w konkursie u kosmetasi oraz małe prezenty jakie dostałam od rodziny i mojej J. 
ciekawi jesteście co nowego przybyło? ;) 


moja nowa, mała gromadka. z wszystkiego cieszę się równie mocno, ale produktem który najbardziej przyśpieszył bicie mego serca jest: 


rozświetlacz z the body shopu. wpadł w moje posiadanie jako prezent, jednak ogromne chciejstwo na niego włączyło mi się po przeczytaniu TEGO posta napisanego przez siouxie ;) zazwyczaj nie mam aż takiego uczucia "muszę-to-mieć-i-to-teraz" ale w tym przypadku aż mnie trzęsło, aby położyć na nim łapki:D jestem nim oczarowana. natomiast, do Was mam pytanie: jaki dokładnie pędzel polecacie do nakładania rozświetlacza?  

od mojej J dostałam cudownie iskrzący się błyszczyk AA oraz  podkład miss sporty, który niestety może okazać się dla mnie za ciemny. wtedy będzie się nim cieszyć moja mamusia;)

i ostatnia rzecz, czyli wygrana w konkursie. na zdjęciu brakuje jeszcze bransoletki, którą wrzuciłam już do biżuteryjnych zasobów. jestem ciekawa tych kosmetyków, głównie dlatego, że z firmą Dove już długo nie miałam do czynienia. zobaczymy, czy coś mnie zachwyci; na to liczę. 



a Wam udało się coś ostatnio wygrać? a może Wasi bliscy zaskoczyli Was małym upominkiem?:) 




pow pow pow.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. OMAMUNIU! Rozświetlacz <3 Pragnę go, pragnę z całych sił, zaczynam podskakiwać.

    On jest dostępny w sklepie stacjonarnym?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taką miałam reakcję jak go zobaczyłam<3

      Usuń
  2. Świetna wygrana, życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, ten rozświetlacz wygląda genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio też kupiłam nowy podkład z miss sporty :)
    nad tym się zastanawiałam, ale wygrał ten w błękitnym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żadnego z ich firmy nie miałam, zobaczymy jak będzie z tym.

      Usuń
  5. Gratulacje! Rozświetlacz musi być genialny

    OdpowiedzUsuń
  6. Skurkowana, to się nawygrywała! :D
    Gratuluję Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kurcze, czasem trzeba wygrać:D dzięki!

      Usuń
  7. Ja uwielbiam mydła Dove. Kiedyś bardzo lubiłam ich szampony. ;) I oczywiście gratki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) ja dawno temu miałam coś od nich, ale nie kupuję zazwyczaj.

      Usuń
  8. kurczaczki, ale u Ciebie smakołyki! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde ile perełek ;) też bym nie pogardziła takim rozświetlaczem z TBS!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do rozświetlacza używam najczęściej pędzla do pudru Ecotools :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie nie, ten myk by się u mnie nie sprawdził.

      Usuń
  11. a ja lubię produkty Dove :) nie zawiodły mnie nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej :DD
    szkoda, że bywasz rzadko ale jak mu to mus ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej. :) Rozświetlacz wygląda ciekawie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych :) Zapragnęłam tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. do rozświetlacza użyłabym tego samego pędzla co do różu:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux