parę słów do Was & wyniki rozdania.

09:07:00





dzień dobry! jak widzicie nie było mnie na blogu parę długich dni, jak również aktywność na Waszych blogach było minimalna. Po małym, nie przewidzianym wypadku wracam do Was. Zarówno z notkami jak i aktywnością na Waszych blogach. nadrobię wszystko, obiecuję. musicie mi jednak wybaczyć, ta przerwa nie zależała ode mnie. ale wiem, że zrozumiecie.
powiedzcie mi tylko, jaką notkę chcielibyście najpierw? jakieś specjalne życzenia?;) 


poza tym mam wyniki dla tych, którzy brali udział w rozdaniu. uwaga, uwaga, kto zgarnia wszyyystko?:D 


stri! gratulacje, gratulacje i proszę Cię o email z danymi do przesyłki do środy;) 





tyle ode mnie na teraz, wieczorem pojawi się post kosmetyczny, a Wam życzę miłego dnia! 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Czasami tak się zdarza, że przerwy w pisaniu nie są naszą winą :D
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaaaaacie dziękuję dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie Ty znowu byłaś ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wygrałam,ale i tak gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam chętnie zobaczyłabym strój dnia! A może kolejny post 'meet me'? : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu się nie udało ;( Ale gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na nowe posty, stęskniłam się za czytaniem Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) W takim razie czekam na post kosmetyczny ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że rozumiemy ;*
    Iii następny post może być o wszystkim.. i tak przeczytam ;p

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.