wyborowa zabawa czyli spotkanie 3miejskich blogerek:)

19:47:00



wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w pierwszym spotkaniu blogerek. razem z olką ruszyłyśmy więc, nieco zdenerwowane na umówione miejsce. spotkanie odbyło się w gdańsku, na ulicy długiej w lokalu costa. bawiłam się przednio, dziewczyny są cudowne, mimo paru przegadanych godzin, miałam wrażenie, że minęło parę minut. już nie mogę się doczekać następnego spotkania:) jak się okazało, nie tylko kosmetyki uwielbiamy, znalazłyśmy też inne wspólne zainteresowania, okazało się, że prawdziwe z nas piwoszki;)) zapewne gdybyśmy mogły, gadałybyśmy do dzisiaj, to pewne! czas zleciał niesamowicie szybko, i oby do następnego spotkania czas też zleci też szybko. zostałyśmy też zaskoczone wspaniałymi prezentami, więc spodziewajcie się dużej ilości nowości, jeśli chcecie mogę je pokazać w osobnej notce.




 piękne dziewczyny!

obecna była również przedstawicielka firmy wibo, która pokazała nam nowości i chętnie odpowiadała na każde pytanie:) 


Magda jak na blogerkę przystało fotografowała wszystko co było tego warte:D 


plotki, ploteczki, kawki i czekoladowe pyszności. i "wymianki" żyć nie umierać;))

nasze cudowne organizatorki, które spisały się na medal:)

 paletka ze sleeka ze względu na kolorki wpisała się w moją wish-listę. cudowna!

oczywiście nie mogło się obyć bez makijaży;)

kto dokładnie wczoraj był?:) 


* Rudaaaa (Natalia) http://ruda2106.blogspot.com



dziękuje bardzo dziewczyny, było rewelacyjnie,oby do szybkiego zobaczenia! :D

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Ale Wam zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś na pewno się na jakieś załapiesz:)

      Usuń
  2. Megaśne takie spotkania :D
    nie ukrywam ze troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, rewelacyjne! może zorganizuj tak, że jak będziesz następnym razem w PL, jakieś było ;))

      Usuń
  3. a ja nigdy nie byłam na żadnym takim spotkaniu, a bym chciała. to fajnie móc poznać inne bloggerki, porozmawiać, spędzić miło czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też było moje pierwsze i czuje, że już uzależniło:)

      Usuń
  4. Oooo widzę, ze spotkanie udane, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się, że sie podobało! dziekujemy za przybycie :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to My dziękujemy za organizacje! :****

      Usuń
  6. Fajnie było się spotkać i poznać nowe osoby. Świetna zabawa. To co kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie wiedziałam:( buu
    choć i tak byłam na zajęciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem na pewno uda Ci się wpaść!:)

      Usuń
  8. Ale miałam ładne brewki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie Wam :) miło się spotkać i poplotkować
    u nas 9 czerwca, zapraszamy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo miło! : )
      jak bym dostała jakieś dokładniejsze dane co i jak, to może udałoby mi się podjechać, a z chęcią bym wpadła:>

      Usuń
  10. eh, mi się nie udało przybyć:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem właśnie, wypatrywałam Cię jak weszłam.szkoda:( ale następnym razem mam nadzieję, że się uda!

      Usuń
  11. nigdy nie miałam okazji być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale bardzo się cieszę, że miałam przyjemność w nim uczestniczyć:)

      Usuń
  12. ps. jaki aparat i obiektyw posiadasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia wykonywała znajoma z bloga: callmedis.blogspot.com więc do niej z pytaniami:)

      Usuń
    2. zdjęcia z tego posta są mojego autorstwa
      Nikon d90, nikkor 18-55 f/3.5-5.6 i 50mm f/1.8:)

      Usuń
  13. Bardzo lubię czytać notki i oglądać zdjęcia z blogerskich spotkań.
    Fajnie wiedzieć, że blogosfera łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam byłam i doskonale się bawiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę!! raz byłam na takim spotkaniu i było świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Do następnego spotkania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po tym spotkaniu zostaną miłe wspomnienia :) Czekam na kolejne, najlepiej przy czymś innym niż kawa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to się stało, że organizatorki zaprosiły Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogła się zgłosić każda 3miejska(bądź z okolick) blogerka.

      Usuń
    2. Przyjęłam, bez odbioru ;D

      Usuń
  19. we Wro 8 czerwca...już się nie moge doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że daleko, bo z chęcią bym podjechała;))

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux