wiosenne porządki w kosmetykach i lakierach.

21:36:00





tak na wieczór dodaję inną notkę niż zazwyczaj. wzięło mnie na wiosenne porządki. w sumie bardziej letnie, no ale zawsze porządki. znalazłam sporo kosmetyków i lakierów z których nie korzystam. szkoda, żeby leżały i się marnowały. dlatego wystawiłam je na sprzedaż/wymiankę. info w stronach u góry. (dla leniwców; kliknijcie TU.)

i przy okazji pytanie: co chcielibyście przeczytać jutro, recenzję - czego najbardziej? , wiosenne pazury czy makijaż? ;)


uciekam oglądać jeden z moich ulubionych fimów na tvn, a Wam życzę miłego wieczoru! 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Zrobienie takiej zakładki to dobry pomysł, może sama nad tym pomyślę, bo mam zdecydowanie za dużo.. tylko jest mały problem.. przecież "wszystko mi kiedyś może być potrzebne" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety po części też tak mam. ale system mam taki: przeglądam, odkładam do pudełka to co "może się przydać" i przy następnych porządkach: pozbywam się tego, czego nie użyłam z tego pudełka. zazwyczaj nie używam nic;)

      Usuń
  2. Mi jest ciężko pozbyć się czegokolwiek, bo jak koleżanka wyżej wszystko się kiedyś może przydać ;P Ale zajrzę i zobaczę co tam masz ciekawego na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też by się przydały takie porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę wiosenne pazury, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio zrobiłam porządki w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenne czy nie - porządki są zawsze super ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux