zbiorczy paznokciowy post, czyli co pojawiało się u mnie na pazurach.

13:16:00




witam Was, po paru dniowej przerwie. powrót do rzeczywistości nie był łatwy, a jeszcze wczoraj pojawiła się u mnie gorączka ramię w ramię z bólem gardła tak mocnym, że dzisiaj ledwo mówię. ale odwrócę swoją i Waszą uwagę od tego, i zajmę się czymś przyjemniejszym.
mianowicie pokażę parę 'kompozycji' lakierowych, które ostatnio gościły u mnie na paznokciach.
mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu:>


pierwszy lakier pochodzi z H&M. (kolor purple flash)
przywędrował do mnie na święta w prezencie od olciaka. 
nie przepadam za fioletem, ale kolor mnie urzekł, zapewne przez srebrne prześwity. 
-na zdjęciu widoczne dwie warstwy, po 3 dniach noszenia; lekko zdarte końcówki. 

[ceny nie znam.]

drugi kolorek to:
maybelline colormania, niestety numerka się nie doszukałam.
jest to soczysta żółć, bardzo ładny kolorek. 
-na zdjęciach widać dwie warstwy, jednak nie uzyskałam pełnego krycia; końcówki prześwitywały.
[ceny nie znam, był to prezent.]


kolejny kolorek "zafundowała" mi Urbi. pokazała tą czerń a ja przepadłam. 
i poleciałam kupić. essie; 88 licorice.
jako topper na jeden paznokieć użyłam jeden z ulubionych topperów:
revlon galaxy. 
-zdarcia ukazuje specjalnie, gdyż był to 5 dzień noszenia. mimo starć, dobry wynik.
[essie ok.37 zł superpharm / revlon 9,90 zł pepco.]



i obecny na moich paznokciach już 4 dzień mix kolorków:
o.p.i - steady as she rose & rimmel 500 peppermint.
urzekło mnie to połączenie kolorów. 
dostrzegłam tylko dwa odpryski, więc bardzo dobrze się trzymają. 
[o.p.i - dwupak TkMaxx 49zł // rimmel-dostałam w prezencie, ale chyba 19,90 rossmann]



czarny essiak ostatnio jest moim faworytem, ale za oknem tak wiosennie, że aż mam ochotę nakładać jakieś ciepłe kolory. a jak się mają Wasze kolory na pazurach?:> 
który 'zestaw' przypadł Wam do gustu?

pozdrawiam cieplutko!


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Najbardziej podobaja mi sie dwa ostatnie :) sliczny jest ten topper galaxy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty, miętowy i szary mnie urzekł. Piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się fiolet oraz pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnego masz bloga.
    Mam pytanie, czemu nie nagrywasz już filmików na youtube?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze lakierów colorama,ale chyba najwyższy czas się skusić, bo w rossmanie promocja od dziś 2 za 1;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w superpharm jest podobna promocja, jeden lakier kupujesz za 10,49+drugi za grosz= wychodzi o parę groszy taniej niż w rossmannie:)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux