recenzja: ziaja; szampon lawendowy do włosów przetłuszczających się.

13:12:00




dzisiaj przychodzę z recenzją. coraz więcej ich u mnie. dla mnie to dobrze, ale postaram się Was nimi nie zanudzić.
przechodząc do rzeczy:




dzisiaj pod lupę biorę:
ziaja lawendowy szampon do przetłuszczających się włosów. 
produkt zamknięty jest w plastikowej dość grubej ciemnej butelce o sporej pojemności 500ml. sam szampon jest przezroczysty, dość płynny lecz mimo tego wydajny. jedna butelka wystarcza mi na ponad 2 miesiące, przy myciu włosów co drugi bądź trzeci dzień. (zaznaczam, że myję włosy dwoma różnymi szamponami, więc zużywam ich trochę mniej) mimo tego uważam, że jest to wydajność w pełni satysfakcjonująca. jeśli chodzi o zapach faktycznie, jest on lawendowy, przynajmniej w butelce. na głowie też pachnie lawendą, jednak zapach robi się dość sztuczny. nie jest on przytłaczający ani duszący. co ważniejsze nie utrzymuje się on na głowie, co dla mnie w tym wypadku jest plusem. jeśli chodzi o działanie, faktycznie przedłuża nieco świeżość włosów, chociaż w tym temacie jestem przewrażliwiona i drugiego dnia po myciu włosów po prostu muszę je umyć. jednak dzięki temu szamponowi trzeciego dnia zdarzało mi się spinać włosy w ciasny kok zamiast je myć. spełniał swoje zadanie, dobrze się pienił, sprawiał, że włosy mniej się przetłuszczały. w łazience stoi już następna buteleczka, gdyż byłam z niego zadowolona. na dodatek jest wszechobecny, i kosztuje niecałe 7zł.
podsumowanie:
+wydajny
+zmniejsza przetłuszczanie włosów
+przyjemna konsystencja
+dostępność
+cena
+zapach nie pozostaje na długo
-dość duszący zapach przy nakładaniu

mimo wszystko polecam, bo jestem zadowolona;)
a Wy, używałyście?

uciekam do nauki, a Wam życzę miłego dnia, buziaki.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. oo ja też mam szampon Ziai do włosów przetłuszczających się, ale miętowy :3 i jest bardzo fajny.
    wielbię Twoje zdjęcie profilowe!
    właśnie, Ona Tańczy Dla Mnie to hit! i jak to wyjaśnić? o.O obniżone poziomy?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, czemu już nie nagrywasz? Bardzo lubiłam twoje filmiki i chętnie powracam do twojego kanału oglądając je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obecnie i wcześniej też używałam. Przyjemny i tani, w sumie jakość adekwatna do ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze szamponu z Ziaji, ale lubię maski do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja natomiast z maskami jeszcze nie miałam przyjemności:D

      Usuń
  5. Miałam, używałam i szczerze go nie polecam. W moim przypadku wogle się nie sprawdził, działał z odwrotnym skutkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, każdemu pasuje co innego, dlatego warto poczytać zawsze więcej niż jedną opinię:)

      Usuń
  6. http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/43233_250.jpg
    no patrz. wg mnie on jest w większości drogerii!

    Weekend ma też przebój "bo ty jesteś zajebista, ta sprawa jest oczywista"...

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie przepadam za ziaja...;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.