recenzja: ziaja; szampon lawendowy do włosów przetłuszczających się.

13:12:00




dzisiaj przychodzę z recenzją. coraz więcej ich u mnie. dla mnie to dobrze, ale postaram się Was nimi nie zanudzić.
przechodząc do rzeczy:




dzisiaj pod lupę biorę:
ziaja lawendowy szampon do przetłuszczających się włosów. 
produkt zamknięty jest w plastikowej dość grubej ciemnej butelce o sporej pojemności 500ml. sam szampon jest przezroczysty, dość płynny lecz mimo tego wydajny. jedna butelka wystarcza mi na ponad 2 miesiące, przy myciu włosów co drugi bądź trzeci dzień. (zaznaczam, że myję włosy dwoma różnymi szamponami, więc zużywam ich trochę mniej) mimo tego uważam, że jest to wydajność w pełni satysfakcjonująca. jeśli chodzi o zapach faktycznie, jest on lawendowy, przynajmniej w butelce. na głowie też pachnie lawendą, jednak zapach robi się dość sztuczny. nie jest on przytłaczający ani duszący. co ważniejsze nie utrzymuje się on na głowie, co dla mnie w tym wypadku jest plusem. jeśli chodzi o działanie, faktycznie przedłuża nieco świeżość włosów, chociaż w tym temacie jestem przewrażliwiona i drugiego dnia po myciu włosów po prostu muszę je umyć. jednak dzięki temu szamponowi trzeciego dnia zdarzało mi się spinać włosy w ciasny kok zamiast je myć. spełniał swoje zadanie, dobrze się pienił, sprawiał, że włosy mniej się przetłuszczały. w łazience stoi już następna buteleczka, gdyż byłam z niego zadowolona. na dodatek jest wszechobecny, i kosztuje niecałe 7zł.
podsumowanie:
+wydajny
+zmniejsza przetłuszczanie włosów
+przyjemna konsystencja
+dostępność
+cena
+zapach nie pozostaje na długo
-dość duszący zapach przy nakładaniu

mimo wszystko polecam, bo jestem zadowolona;)
a Wy, używałyście?

uciekam do nauki, a Wam życzę miłego dnia, buziaki.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. oo ja też mam szampon Ziai do włosów przetłuszczających się, ale miętowy :3 i jest bardzo fajny.
    wielbię Twoje zdjęcie profilowe!
    właśnie, Ona Tańczy Dla Mnie to hit! i jak to wyjaśnić? o.O obniżone poziomy?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, czemu już nie nagrywasz? Bardzo lubiłam twoje filmiki i chętnie powracam do twojego kanału oglądając je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obecnie i wcześniej też używałam. Przyjemny i tani, w sumie jakość adekwatna do ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze szamponu z Ziaji, ale lubię maski do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja natomiast z maskami jeszcze nie miałam przyjemności:D

      Usuń
  5. Miałam, używałam i szczerze go nie polecam. W moim przypadku wogle się nie sprawdził, działał z odwrotnym skutkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, każdemu pasuje co innego, dlatego warto poczytać zawsze więcej niż jedną opinię:)

      Usuń
  6. http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/43233_250.jpg
    no patrz. wg mnie on jest w większości drogerii!

    Weekend ma też przebój "bo ty jesteś zajebista, ta sprawa jest oczywista"...

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie przepadam za ziaja...;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux