przegląd: ust nawilżanie.

00:50:00



dobry wieczór. 
jako, że mam jutro studniówkę, a przy okazji wolne w szkolę, mam czas aby naskrobać dla Was parę słów. a raczej pokazać parę zdjęć. kategoria: ust nawilżanie. przejrzałam dzisiaj swoją toaletkę w poszukiwaniu balsamu mango, i zauważyłam, że mam ich jeszcze parę. obiecałam sobie, że nowy produkt do ust kupię dopiero gdy zużyję te. 
właśnie sobie przypomniałam o jeszcze jednym balsamie, który leży w pudełku gdzieś w szafce z pielęgnacją. ciekawe czy są jeszcze jakieś zapomniane perełki. 



obecnie próbuję zużyć męczoną od kwietnia wazelinę czekoladową z flosleku, która jest bardzo dobra, acz znudziła mi się nieco. 
w kolejce czekają: 
1. masło do ust mango z the body shop. - zużyta ponad połowa
2. masło do ust arbuzowe z the body shop. - praktycznie nowy, parę razy użyty. niedawno kupiony.
3. lip balm truskawkowy z primarku. - nowiuteńki. 
4. lip balm waniliowy z h&m. - raz użyty, niedawno kupiony.
5. kulka nawilżająca z h&m. - raz użyta, dostałam kiedyś w prezencie.
6. balsam mango&papaya. - parę razy użyty, 2/3 zostały. 
7. extrasoftbio pomadka eveline. - spore użycie, została 1/3 
8. balsam z oriflame - zabrałam mamie, dość duże zużycie. 

jak widzicie sporo tego jest, i sądzę, że spokojnie do końca roku by mi wystarczyło. chociaż używam takich kosmetyków jak maniak, i sporo tego już zużyłam bo było więcej. mam nadzieję, że nic nie kupię:D 

któryś się spodobał, bądź miałyście, używacie? 
jeśli będziecie chciały, jak zużyję mogę zrobić ranking/osobne recenzję:> 

uciekam, muach!

You Might Also Like

24 komentarze

  1. mnie kuszą masełka do ust z Nivea !

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej urzekła BIEDRONKA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych wszystkich mam tylko pomadkę z Eveline, zgadnij skąd ;)
    Paczka doszła już w Sylwestra, ale byłam zbyt zaaferowana przygotowywaniem mieszkania do imprezy i żarcia na nią, więc wyleciało mi z głowy napisanie do Ciebie. Brokatowy liner debiutował w Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam masełko z The Body Shopu,ale rozczarowałam się jego działaniem...i ten chemiczny zapach;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna planuje zakup tych małych cudeniek z The Body Shop,ale potrzebna jest mi ich jakaś konkretna recenzja ;) Byłam ci wdzięczna gdybyś zrobiła recenzje, albo po prostu odpisała mi na to w kom. Zainteresowało mnie również to małe cudeńko balsam mango&papaya i lip balm waniliowy z h&m. Normalnie oczka mi sie zaświeciły jak zobaczyłam ich opakowania *_* Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubuję się w produktach do ust...u mnie jednak królują sztyfty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. niestety strasznie ciężko ją otworzyć:(

      Usuń
  8. POKAŻ SWOJĄ SUKIENKE STUDNIÓWKOWĄ! Buuuzia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spora kolekcja! Tez mam sporo mazidel do ust, ale wszystkie gubie:) I jak przychodzi co do czego, moge najwyzej znalezc jedno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też gubiłam zazwyczaj po torebkach, ale zawzięłam się i każde zaczęłam odkładać na miejsce, bo w pewnym momencie kupowałam, znajdywałam i wyszło ich ponad 20;))

      Usuń
  10. Polecam ci pomadkę Nivea Vitamin Shake. Jest cudowna, fajnie nawilża, przepięknie pachnie malinami i nadaje śliczny kolor:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na nivei dwa produkty się czaję, nie kuś nie kuś, muszę zużyć to co mam! :D

      Usuń
    2. ja polecam masełko do ust z nivea to carmelowe pachnie super ciasteczkowo !!!

      Usuń
  11. ale te opakowania wszystkie są słodkie ;p
    ja z powyższych żywałam tylko słoiczka z ori - teraz mam wersję kakaową ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ta pierwsza (czyli 2 zdjecie) ale w sumie lezy nieuzywane :D

    ja jeszcze wosków nie miałam, ale niestety przez te wszystkie 'okropne' bloggerki zaczęły mnie kusic. Blogspot to zło dla portfela!! :D póki co jedzie do mnie kominek i olejki, a zastanawiam się też poważniej nad zamówieniem wosków. Jakie polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawią mnie te masła do ust z body shopu :D
    muszę wypróbować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagraj jakiś filmik na YT.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagrasz jakiś filmik na YT.?

    OdpowiedzUsuń
  16. Biedronkowe opakowanie truskawkowego balsamu jest u-r-o-c-z-e':)) mam uniwersalny z Ori oraz mango z tbs i chwalę sobie te mazidełka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam nic z Avonu nie widzę, a za to widzę miodek z Oriflame :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam balsamu NUXE, a z Fosleku uwielbiam poziomkową wazelinę:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux