nowości pielęgnacyjne hebe.

00:27:00



przed nami mała seria postów z kosmetykami, szykuję się dużo nowości, z paru względów. 
wzięłam się ostro za denkowanie, więc muszę uzupełniać to czego mi brakuje. kolejnym czynnikiem są promocje na rzeczy, na które już długo ostrzę ząbki. a staram się oszczędzać. coś nie do końca mi wychodzi. 
na razie część zakupów bardziej pod tytułem "potrzebuję" do koszyka wpadła jedynie jedna zachcianka.


dużo dobrego o nim słyszałam, postanowiłam wypróbować.

mój ulubieniec z isany (zbliża się recenzja) sięgnął dna, i postanowiłam wypróbować czegoś nowego. z tego co zdążyłam zauważyć, bardzo przyjemnie pachnie. 

jeden z ulubionych żeli pod prysznic. 
tak na zapas wzięłam.

mój nivea się kończy, a ten był na promocji, więc zgarnęłam.
z psikanego garniera byłam zadowolona, zobaczymy jak ten się sprawdzi. 

moja skóra przechodzi ostatnio słaby czas, i jeśli chodzi o trądzik, jak i o zaostrzenie AZS. 
tak więc postanowiłam ją po rozpieszczać. 

dostałam również próbki, 6 próbek kremów poleci do babci, ale podkład chętnie przetestuję. 

gdzieś kiedyś czytałam dobre słowa na jego temat, a moje oczy ostatnio są przemęczone szkołą, żel przynosi ulgę.

jedyną zachcianką była szczotka do twarzy, którą od jakiegoś czasu chciałam wypróbować, zobaczymy co wyniknie z tej znajomości. 


a teraz uciekam, mua.

jeszcze pytanie jedno: parę wiadomości dostałam odnośnie założenia profilu na facebooku, jak myślicie? by byłabym tam dla Was, sama nie czuję jeszcze potrzeby, jednak pozostawiam to Wam :)

*tak wiem, lekka zmiana w notce, tekst na środku. jednak lekko kombinuje, mam nadzieję, że wybaczycie:) 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. tez wlasnie chcialam wyprobowac bialego jelenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa tego żelu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sobie kupic szczotke do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały jeleń . hmm jak robiłam zakupy w Polsce to się nad nim zastanawiałam ale , zrezygnowałam na rzecz ziaji . Dopiero później sobie przypomniałam ,że jedną ziaję już kupiłam . A krem z isany chciałam kupić niestety u mnie w rossmannie nie było :(
    A tyle dobrego słyszałam .

    OdpowiedzUsuń
  5. też własnie chciałam wypróbować Białego Jelenia ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. biały jelen-moim zdaniem najlepszy .a żel pod oczy ze świetlikiem ..hmmm,jest ok ,ale w moim przypadku nie zrobił wielkiego szału.

    http://thebiggestbullshit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy filmik na YT? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na wpis z żelem ze świetlikiem w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta szczoteczka do twarzy mnie ciekawi, chyba też sobie taką zakupię:D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux