HELLO DECEMBER #8&9: pierwszy makijaż na blogu; osiemnastkowo;)

15:44:00





tego jeszcze u mnie nie było, fanfary :D 
wybaczcie, że mnie wczoraj nie było, ale zmiana pogody nie działa na mnie pozytywnie. 
wracając, mam dla Was coś na przebaczenie. w piątek szłam na osiemnastkę do znajomego,i postanowiłam, że może w końcu pokażę Wam makijaż. nie jestem specjalistką, bawię się od nie dawna, dla własnej przyjemności i satysfakcji. nie jest idealnie, ale praktyka czyni mistrza;) 
makijaż dobrany był pod burgundowe spodnie;) 
mam nadzieję, że mimo, iż mało profesjonalnie: spodoba się. 

ps. wybaczcie też jakoś zdjęć, tzn "pozy" kąty nachylenia etc;) 

 do wykonania makijażu użyłam: 
1. silikonowej bazy pod makijaż soraya do cery suchej i bardzo suchej,
2. podkładu bourjois flower perfection odcień 51
3.korektor w płynie rimmel ake me up 020 true ivory
4. pudru mineralnego, wygładzająco-matującego eveline 21 ivory
5. różu z jedwabiem i wit. E z wibo nr. 12
6. żelowy eyeliner catrice 010 black jack with jack black 
7.cieni wibo metallic eyeshadow - tego zaznaczonego w kółeczku (ulubiona paletka, której nie mogę już znaleźć:( )
8. pędzel do podkładu hakuro H50S
9. pędzel do pudru ecotools
10.pędzel do różu ecotools, z zesstawu podróżnego
11. pędzelek z h&m, końcówka zaznaczona
12. pędzelek do żelowego eyelinera z catrice
13. paletka e.l.f
14. tusz wibo 

 z paleki e.l.f użyłam:
1. na całą powiekę cienia zaznaczonego w kółeczko.
2. lekko przyciemniłam cieniem z kropeczką
 oraz: 
1. pod róż z wibo nałożyłam ten w kółeczku
2. oraz bronzera. 








ja uciekam do robienia pierniczków(relacja się pojawi, przepis też:) ) 
a Wam życzę miłej niedzieli:* 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Właśnie, uśmiechnij się!
    Piękne włosy masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy masz boskie ! każda w inna stronę ale piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie są prawdziwe ;)

      Usuń
    2. ale makijaż bardzo ładny i pasuje Ci :) chociaż ja bym chyba bardziej roztarła górną granicę

      Usuń
  3. jak na początki to bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci to wyszło...i pięknie to uchwyciłaś, ja zawsze mam problem, aby pokazać na fotkach swoje malowajkowe dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kreski. dzięki za podlinkowanie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux