HELLO DECEMBER #6: mikołajkowe przechwałki.

20:28:00




WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO,MOI DRODZY:*
cóż, nie wpadnę w modę i nie zorganizuję konkursu mikołajkowego, szykuję coś na święta:)

dzisiaj post typu "chwalę się". dostałam kilka cudowności, i piszczę ze szczęścia. ostatnio z humorem bywa u mnie bardzo kiepsko, więc dawka pozytywnej energii mi się przydała.
padam na twarz, więc jeszcze tylko ćwiczenia, prysznic i spać, chociaż wczesna pora.

przechodząc do rzeczy: 
 w końcu dorwałam bordowe rurki, za którymi chodziłam bardzo długo. 
pochodzą one z cubusa i po przecenie kosztowały niecałe 100zł. 
jedyna wada, trochę się do nich pyłek przyczepia. 
 wczoraj dorwałam w h&m koszulę, przecenioną na 20zł. w neonowe 'kłaczki' których niestety nie widać. 

 tego produktu nie muszę przedstawiać, ani mówić jak się cieszę:D 
niedługo zacznę testować, na razie siedzę i paczę<3 

 prezent od babci też powala z nóg. dorwałam paletkę z e.l.f którą wypatrzyłam w tkmaxxie




już jutro wiem co jutro wyląduje na mojej twarzy! 



jak widać byłam bardzo grzeczna, prezentów dostałam sporo. 
ze wszystkiego cieszę się jak małe dziecko.
 pochwalcie się, co Wy dostałyście?:) 
ściskam,ściskam!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. nono musiałaś być bardzo grzeczna;)
    ja dostałam książkę i mega się ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie czekam na przesyłkę z zegarkiem który sobie zamówiłam i parę innych rzeczy . Płacił facet no bo to przecież prezent . :)
    Zazdroszczę paletki :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux