New in: Zara, H&M.

19:14:00



Cześć,cześć.
Nieplanowane zakupy podobno są najlepsze, trochę w tym prawdy jest. 
Miałam Wam pokazać zdobycze z secondhandów, ale piorą się i noszą, a ja mam głowę w chmurach i zapominam je sfotografować, obiecuję poprawę, chociaż to raptem trzy rzeczy. 
Ale wracając do tematu dzisiejszego postu, w ostatnim żaliłam się moim "chcę" odnośnie Vagabond'ów. Cóż, nie uśmiecha mi się wydać ponad czterystu złotych na buty. szukałam czegoś w podobnym stylu. znalazłam w H&M, jednak jakościowo były dalekie od ideału. za to zauroczyły mnie dwie spódniczki. asymetryczna czarna,i czarna z zamkiem.ta pierwsza pasowała w stu procentach(cóż, według mnie:D) więc powędrowałam z nią do przymierzali i w kierunku kas. po tą drugą wrócę.tak czuję. 
z ciekawości postanowiłam zajrzeć do Zary, pooglądać ich ładne, a często w cenie zbyt dużej, ciuchy.  oczy rzuciły mi się buty, jedno spojrzenie i przepadłam.zakochałam się. spojrzałam na metkę i prawie otworzyłam usta ze zdziwienia. cena taka sama jak tych z h&m. założyłam. jeden rozmiar, drugi rozmiar. nie mogła się zdecydować. lewa noga dumnie prezentowała 38 zaś prawa 39. po parunastu minutach zdecydowałam się na 39, i paraduję w nich w domu; nie mogąc się napatrzeć. wiem, chwalę się a to nie ładnie. ale cóż,miłość jest ślepa. 





59,90 zł. 

w drodze powrotnej zahaczyłam o Rossmanna i kupiłam dwie rzeczy; z potrzeby;)) 



To tyle.
przypadły Wam rzeczy do gustu, czy nie bardzo? ;)
 teraz kichająca uciekam na herbatę, a Wam życzę miłej soboty.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Śliczna spódnica :)
    Ja też kichająca piję herbatę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sąsiadka ma identyczną spódnice :)
    Podzielam Twoje zdanie. Tak mało osób potrafi w ogóle pisać listy... Wszyscy sa tacy jacyś zaszufladkowani w tym internecie, komórkach. A pisanie czegokolwiek ogranicza się tylko do maili, wiadomości na komunikatorach, czy portalach społecznościowych oraz smsach. To bardzo przykre. Dlatego ja wolę łamać te wszelkie stereotypy i konwenanse nowoczesności. :) Te buty miażdżą system kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna spodnica, mega mi sie takie podobaja ale obawiam sie ze jak kupię to nie bede chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kosztowały te gąbeczki do demakijażu, jeśli można wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tą spódnicę w sklepie, jest świetna ;)
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy się pojawi nowy filmik na YT ? : DD

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są świetne! ;) A takie spódniczki uwielbiam!! + wróć na yt!! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh, zakochałam się w tych butach! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te botki. Tylko, że postanowiłam sobie, że przez następne pół roku nie kupię nic ani w Zarze, ani w H&Mie. Stanowczo za dużo wyniosłam już stamtąd asortymentu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux