New in! + promocja podkładu Rimmel WAKE ME UP!

21:39:00



dobry wieczór, cześć.
powoli zaczynam się przyzwyczajać do tego jak wszystko mi pędzi i do totalnego braku czasu. brakuje mi czasu na wszystko, a nauki będzie ciągle przybywać. ale z satysfakcją stwierdzam, że coraz lepiej organizuje swoim czasem.
dzisiaj wyruszyłam na poszukiwania burgundowych spodni, wróciłam z czym innym. ale spodnie dorwę, już nawet chyba upatrzyłam te które chcę.
mam wielką ochotę pochodzić po sklepach, a ograniczyłam się do absolutnego minimum. książki mnie rozpaczliwie wołały.
zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, ale miała wybór: albo kombinować ze światłem i dodać notkę dzisiaj, albo czekać do kolejnej wolnej chwili=najprawdopodobniej przyszłego weekendu. jutro obiecałam sobie nie włączać laptopa do późnego wieczora.
kończę ten monolog, nie będę Was zanudzać.


Tk Maxx:











pepco







rossman
UWAGA: w rossmanie jest bardzo fajna promocja. nie dość, że sam podkład jest przeceniony o 6zł, to jeszcze przy jego zakupie dostajemy korektor w prezencie/gratis.
jedyne ale; trzeba się oczywiście upomnieć :) jednak sam korektor jest nieużywany, etc; żadnej podpuchy;)



Strasznie mnie zadowoliły te zakupy, a teraz w oderwaniu od książek lecę pomalować wszystkie pierścionki once again od środka bezbarwnym lakierem, bo zaczęły ostatnio brudzić. gr.
miłego wieczoru! 


jako bonus jedna z 13 piosenek Diox & The Returners z płyty BACKSTAGE, która obok piosenek Zeusa towarzyszy mi cały dzień, enjoy! 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. świetne lakiery i buty emu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam o tej promocji a ostatnio szukałam tam jakiegoś podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciesze sie, że troche ta informacja pomoglam:))

      Usuń
  3. gdzie kupiłaś buty i lakier bezbarwny ????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! ;) A buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki są świetne uwielbiam takie na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana buty są meega gdzie je kupiłaś //.

    czekam z niecierpliwością na nowy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pepco;) na razie nie mam mozliwosci nagrywania

      Usuń
  7. Mam cichą nadzieję, że niedługo pojawi się film o iPhonie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobisz może posta o swojej szkole. o tym, co masz w szkolnej torebce, jakieś sposoby na nauke, czy ogólnie cos :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie ostatnio chciałam sobie kupić te butki, ale bałam się, że po moim tygodniu noszenia pięta całkowicie wyjdzie i będą nadawały się tylko do wyrzucenia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo ładne rzeczy;):)

    zapraszam do mnie jelsi masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten piekny fiolet z rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux