Blogowe inspiracje: projekt denko.

17:21:00



Hej moi drodzy. Jak mija niedziela?:)
Dzisiejszy wpis jest inspirowany wpisem Pauli *klik* oraz Urbanka *klik* . Czytając co napisały uświadomiłam sobie ile kosmetyków stoi u mnie w kolejce do zużycia. Najpierw zużyję otwarte opakowania, następnie te które są jeszcze zamknięte. Wiem,że powinno być ich 10, ale wyszło mi więcej.
Zaczynamy:

(wszystkie zużycia zaznaczyłam kreską)

1. Krem do rąk garnier - w kolejce czeka jeszcze krem z Avene.
2.Balsam do ciała mango i papaja - tutaj w kolejce mam chyba z 3 różne masła i balsamy.
3.Krem nawilżający Iwostinu - początkowo zakupiony był do twarzy, jednak nie działał zbyt dobrze, więc pewnie zużyję go na nogi ewentualnie na stopy.
4.Odżywka do włosów Schwarzkop -odłożyłam ją po zakupie tej z garniera, ale czas ją wykończyć. w kolejce czeka kolejna. 
5.Krem do stóp BeBeuty - lubię go, mam jeszcze jeden zużyty mniej więcej w tym samym stopniu. 
6.Krem z aloesem do twarzy Alterra - mój niezaprzeczalny ulubieniec. Kolejna tubka już czeka. 
7.Krem nawilżający Alterra -poszedł w odstawkę po kupieniu tego z aloesem. zostało go na max 2 użycia. 
8.Dezodorant activ z Ziaji - nic specjalnego, zostało do trochę. według mnie na cieplejsze dni się nie nadaje. 
9.płyn Afronis - kupiłam go po pochlebnych słowach dziewczyn z theduedonne *klik*,używam go na uczulenie na ramionach i spisuje się świetnie, więc kiedy tylko go skończę- kupie ponownie. 
10. maść nagietkowa - też używam jej na uczulenie, szczególnie na dekoldzie. ale ostatnio sobie nie radzi. mimo tego, chcę to już zużyć. 
11. jedwab biosilk - jeden nieotwarty, a drugi użycie widzicie. wiem, że nie jest to najlepszy produkt dla włosów, ale moim nie szkodzi i chcę go zużyć do końca- kupować ponownie nie będę.
 12. pomadka ochronna z Neutrogeny. - porażka, zalega u mnie od długiego czasu zajmując tylko miejsce w szufladkach. 

No i to byłoby na tyle. Jak widzicie trochę tego jest:) Zachęcam Was do tej "akcji" :)
A Wy? Zabieracie się do tego? Jak patrzycie na całą sprawę?
Życzę miłego wieczora i zakończenia weekendu, a ja szykuję się na przejażdżkę rowerową na zakupy:) 
little sunshine.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. życze powodzenia w denkowaniu:) ja ostatnio wyjątkowo trzymam się produktów i zużywam regularnie;) może wybiorę coś do denka z kolorówki co będę ciągle stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie! ;) za kolorówkę też powinnam się zabrać, jednak ostatnio w ogóle się nie maluję.

      Usuń
  2. Dla mnie pomadka z Neutrogeny to istny ideał, ale szkoda że się u Ciebie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten jedwab z biosilka, ale zamieniłam go na serum z avonu :) ogólnie obydwa dla mnie są dobre i też mi nie szkodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux